  • 11. Data: 2009-11-12 14:03:28
    Temat: Re: zazalenie na wyrok sadu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie sądzę, byś musiał coś płacić :)

    No oczywiście mówię o SP. Jakieś tam podatki płacę.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2009-11-12 14:10:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > No oczywiście mówię o SP. Jakieś tam podatki płacę.

    Skarb państwa też nie zakłada za kogoś opłaty sądowej. Co najwyżej
    pokryje koszty tej sprawy i nie otrzyma nic w zamian. Przy czym nie jest
    to żaden argument, bo po to są sądy, aby były opłacane z podatków.
    Zresztą same opłaty sądowe mają charakter podatku, a nie zapłaty za
    usługę, dość powiedzieć, że wszystkie sprawy o w. p. s. do 2000zł też są
    prowadzone niemal za darmo, bo opłata sądowa (która niekiedy wynosi
    7,50zł) nie starcza nawet na korespondencję, nie mówiąc już o wydatkach
    osobowych i lokalowych.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-11-12 14:13:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Skarb państwa też nie zakłada za kogoś opłaty sądowej. Co najwyżej
    > pokryje koszty tej sprawy i nie otrzyma nic w zamian.

    Nie do końca prawda. Sama opłat sądowa to najmniejszy pryszcz. To można
    przeżyć.
    Tacy zwolnieni od kosztów sądowych mają bardzo często dużą "inicjatywę"
    dowodową. Jak nie trzeba płacić za biegłego to można żądać wielu.
    A zagadnij kto połaci za opinie biegłych. To jest najgorsze. Brak
    hamulców ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2009-11-12 14:19:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

> [...]
    > dowodową. Jak nie trzeba płacić za biegłego to można żądać wielu.
    > A zagadnij kto połaci za opinie biegłych. To jest najgorsze. Brak

    A więc to Cię boli! ;)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-11-12 14:33:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    m.googlegroups.com
    kasia <l...@i...pl> pisze:

    > Na garnuszku rodzicow
    Siara.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-11-12 14:45:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > Siara.

    Zatrudnij ją. ;)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-11-12 14:54:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4afc1f84$1@news.home.net.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Zatrudnij ją. ;)
    Czemu sam nie zatrudnisz? ;)

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-11-12 15:47:35
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu>

    Órzytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał:
    > Znam sytuacje (z praktyki), że sąd zapytał dokładnie tak jak Johnson - z
    > czego żyjesz - wnioskujący o zwolnienie powiedział,

    więc niech powie że grzebie po śmietnikach, rzebra i kradnie w marketach!:O)

  • 19. Data: 2009-11-12 16:49:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Papa Smurfs pisze:

    > więc niech powie że grzebie po śmietnikach, rzebra i kradnie w
    > marketach!:O)

    To sąd skieruje sprawę do:
    prokuratory/policji - kradzieże
    do Sądu rodzinnego - zły przykład dla dziecka - żebranie i grzebanie w
    śmietnikach ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 20. Data: 2009-11-12 16:53:27
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...gurami.eu>

    Órzytkownik "Johnson" napisał:

    > To sąd skieruje sprawę do:
    > prokuratory/policji - kradzieże

    ponoć kradzież jedzenia gdy nie ma się własnych środków na jedzenie nie jest
    karane:O)

    > do Sądu rodzinnego - zły przykład dla dziecka - żebranie i grzebanie w
    > śmietnikach ;)

    to niech sąd da jej pracę to nie będize musiała tego robić, oh... do czego
    to mnie zmusiło to państwo i ten rząt!:O(