  • 1. Data: 2006-02-27 12:19:07
    Temat: zarządca drogi
    Od: "utaka.pl" <w...@u...pl>

    Witam,
    gdzie sprawdzić kto jest zarządcą drogi i odpowiada za jej odśnieżenie?
    Uczestniczyłem w kolizji 4 aut na tak oblodzonej nawierzchni, że nie można
    było ustać na nogach.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-27 12:58:06
    Temat: Re: zarzadca drogi
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    pisac do urzedu miasta [jezeli w miescie] albo GDDKiA

  • 3. Data: 2006-02-27 12:58:57
    Temat: Re: zarządca drogi
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "utaka.pl" <w...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uczestniczyłem w kolizji 4 aut na tak oblodzonej nawierzchni, że nie można

    Udaj sie do najbliższego Urzędu Miasta i zapytaj o daną droge (o ile było to
    w mieście) a jesli poza miastem to idz np do zarządu dróg powiatowych i
    zapytaj. Drogi w polsce są gminne (zarządza miasto lub gmina) powiatowe
    (zarządza powiat) , wojewódzkie (zarządza wojewoda)

  • 4. Data: 2006-02-27 16:50:46
    Od: "el gato" <c...@o...pl>

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapytaj. Drogi w polsce są gminne (zarządza miasto lub gmina) powiatowe
    > (zarządza powiat) , wojewódzkie (zarządza wojewoda)

    i krajowe i wiadomo kto jest zarządcą

    --
    el gato