  • 1. Data: 2006-02-27 11:55:18
    Temat: Odpis z księgi wieczystej w formie elektronicznej
    Od: "rafaelli" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy notariusze przy podpisywaniu aktu notarialnego sprzedaży mieszkania
    respektują odpisy z ksiąg wieczystych w formie elektronicznej.

    Pozdrawiam Rafał

  • 2. Data: 2006-02-27 12:00:09
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rafaelli napisał(a):
    > Czy notariusze przy podpisywaniu aktu notarialnego sprzedaży mieszkania
    > respektują odpisy z ksiąg wieczystych w formie elektronicznej.

    co masz na myśli?

    KG

  • 3. Data: 2006-02-27 12:14:00
    Od: "rafaelli" <r...@p...onet.pl>

    Kupuje mieszkanie. Sprzedający pyta mnie czy może dostarczyć do notariusza
    odpis z księgi wieczystej w formie elektronicznej, czy musi być w formie
    papierowej

    Rafał.

  • 4. Data: 2006-02-27 13:02:48
    Od: Marek <m...@h...pl>

    rafaelli napisał(a):
> [...]
    > odpis z księgi wieczystej w formie elektronicznej, czy musi być w formie

    A który to urząd/sąd w RP wydaje dokumenty elektroniczne (opatrzone
    kwalifikowanym podpisem elektronicznym)? A może też przyjmuje?

    Pzdr,

    Marek

  • 5. Data: 2006-02-27 13:24:50
    Od: " b" <b...@g...pl>

    Marek <m...@h...pl> napisał(a):

    > A który to urząd/sąd w RP wydaje dokumenty elektroniczne (opatrzone
    > kwalifikowanym podpisem elektronicznym)? A może też przyjmuje?

    Przyjmuje na ten przykład GIIF.

    b.