eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Obowiązek poinformowania pisemnego członków stowarzyszenia?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-02-27 11:28:55
    Temat: Obowiązek poinformowania pisemnego członków stowarzyszenia?
    Od: "batched" <b...@p...pl_nospam>

    Witam serdecznie

    Statut stoważyszenia, do którego należę zawiera w dziale "Walne
    zgromadzenie członków" następujący zapis:

    "Walne zgromadzenie zwołuje zarząd, który pisemnie zawiadamia o tym członków
    zwyczajnych, honorowych i wspierających, będących osobami fizycznymi podając
    termin, miejsce i porządek obrad co najmniej na 14 dni przed zgromadzeniem."

    Mam pytanie:
    Czy informacja zawarta na oficjalnej stronie internetowej stowarzyszenia
    może zostac potraktowana jako zawiadomienie pisemne? Z tego co przejrzałem
    nieco stron, e-mail raczej spełnia wymagania, natomiast nie znalazłem
    informacji, która by mnie upewniła, czy informacja na stronie spełnia
    wymagania. W sumie statut nie mówi, że to ma byc list polecony, ze musi byc
    potwierdzenie odbioru itp.

    I drugie pytanie na przyszłośc: czy jeżeli na powyższe pytanie odpowiedz
    będzie negatywna, to czy jest możliwośc, aby cżłonek stowarzyszenia podpisał
    deklarację, że wystarczającą dla niego formą powiadomienia jest informacja
    na stronie www lub i e-mail i nie wymaga powiadamiania drogą listową? I czy
    to "załatwi" sprawę?

    Z góry dzięki za pomoc :-)

    --
    BlueS.batched
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ''''''
    GG2953330
    < odetnij "_nospam" z adresu, jakby co >

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1