  • 1. Data: 2005-09-03 12:39:07
    Temat: Re: zamorduje sasiadke???
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-09-02 14:51 noelka napisał(a):
    > Ale to nie wszystko oprocz tego moj domnie stoi na granicy dzialki
    > mojej tylko jakies 40-60 cm przed nia czyli tak wlasciwie bluszcz
    > rosnie na mojej ziemi.

    Może ten bluszcz podlać jakimś kwasem czy czymś? Skoro jest na Twojej
    ziemi...
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 2. Data: 2005-09-03 15:42:31
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-09-03 14:39 Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Może ten bluszcz podlać jakimś kwasem czy czymś? Skoro jest na Twojej
    > ziemi...
    > w.

    Chociaż nie, chyba wylewanie materiałów toksycznych jest zabronione.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 3. Data: 2005-09-03 19:16:42
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Sat, 03 Sep 2005 17:42:31 +0200, Wojtek Szweicer
    <w...@p...onet.pl> wrote in article
    <3cf82$4319c466$3eb3302e$11492@news.chello.pl>:

    > Chociaż nie, chyba wylewanie materiałów toksycznych jest zabronione.

    No bo po co kwas? W każdym sklepie ogrodniczym można kupić specjalny
    środek chwastobójczy (Round Up czy jakoś podobnie się nazywa). Psikamy
    na części zielone (liście, łodygi) rośliny, środek przedostaje się do
    korzeni i w ciągu kilku tygodni doszczętnie niszczy chwast. Proste,
    skuteczne, legalne :)

    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 4. Data: 2005-09-07 05:21:10
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    O matko co za dramat. Jak czytam takie rzeczy to sie zastanawiam czy z
    mojego ogrodu nic czasem nie wystaje bo moze tez szykuja mi jakas akcje a ja
    nie mam o niczym pojecia.

    Magda

  • 5. Data: 2005-09-07 18:12:03
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Magdalena [Wed, 7 Sep 2005 07:21:10 +0200]:

    > Jak czytam takie rzeczy to sie zastanawiam czy z mojego
    > ogrodu nic czasem nie wystaje bo moze tez szykuja mi jakas
    > akcje a ja nie mam o niczym pojecia.

    Mojemu sasiadowi z ogrodu wystaje wisnia. Bardzo dobrze ze
    wystaje, uwielbiam wisnie :) A on z kolei lubi moje orzechy,
    ktore wystaja mu na ogros pare metrow dalej :)

    I za cholere nie zrozumiem, czemu dwa osobniki dorosle maja
    nie byc w stanie sie w takich, pardon, pierdolach, dogadac,
    az do ciagania sie po sadach...

    Kira