  • 1. Data: 2003-02-07 09:03:05
    Temat: zaliczka na samochod- zwrotna..?
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,

    Powiedzcie mi prosze was bardzo czy w przypadku wplaty ZALICZKI na nowy
    samochod, salon ma mi obowiazek zwrocic ta zaliczke w przypadku np. rozmyslenia
    sie co do zakupu lub innych przyczyn? Czy zaliczka jest zwrotna? Mam
    potwierdzenie wplaty zaliczki wystawione przez salon.

    Pozdarwiam.
    MK

  • 3. Data: 2003-02-07 09:08:34
    Od: m...@p...onet.pl

    nie ma nic, nie podpisywalam umowy, wplacilam zaliczke i otrzymalam
    potwierdzenie wplaty zaliczki na samochod z salonu (pieczatki salonu)

    Pozdrawiam,
    MK

  • 4. Data: 2003-02-07 09:12:31
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-02-07 09:15:03
    Od: m...@p...onet.pl

    nie, to nie jest tak, nie rozmyslilam sie ale podali mi falszywe warunki, teraz
    wiem ze chcieli mnie naciac - wycofam zaliczke i tyle, juz wiem ze mozna,
    zadatku sie nie zwraca.
    Pozdarwiam,
    MK

  • 6. Data: 2003-02-07 09:17:20
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 7. Data: 2003-02-07 14:05:54
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    wystarczy że będziesz twardy i nie puszczą Ci nerwy. Postaraj się by oni
    zrealizowali wszystko tak jak ci obiecali. Pewnie nie zechcą tego zrobić.
    Wtedy to raczej zwrucą zaliczkę lub nawet w podwójnej wysokości jak się
    uprzesz.

    Stan_Z