  • 1. Data: 2003-02-07 09:04:49
    Temat: W cudzysłowiu czy bez, dużymi czy małymi ???
    Od: "#MARCINU#" <m...@p...onet.pl>

    Witam, proszę o pomoc.
    Pracuję dla Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
    Spółka nazywa się "JAKOŚTAM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

    W akcie założycielskim mam info, że mogę używać nazwy spółki w sposób:
    NAZWA PEŁNA: "JAKOŚTAM" Spółka z ograniczoną ospowiedzialnością
    NAZWA SKRÓCONA: JAKOŚTAM Sp. z o.o. - tu bez cudzysłowia.

    I moje pytanie brzmi, czy istotne jest z punktu widzenia prawa czy będę
    stosował cudzysłów np. w pierwszym przypadku,
    ponieważ ja wolałbym ujednolicić pisownię nazwy firmy i pisać bez
    cudzysłowia ???

    I kolejna sprawa, czy ma znaczenie, że raz napiszę JAKOŚTAM Sp. z o.o. -
    wersalikami
    a w drugim przypadku Jakośtam Sp. z o.o. - jak w zdaniu

    Pozdrawiam i dzięki za info
    #MARCINU#

  • 2. Data: 2003-02-07 09:07:05
    Temat: Re: W cudzysłowiu czy bez, dużymi czy małymi ???
    Od: "Kidprotect" <f...@k...pl>

    Teoretycznie to bez znaczenia, ale najbezpieczniej jest pisac tak, jak masz
    zapisane w KRS.

    Kuba

    --

    Fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl

  • 3. Data: 2003-02-07 09:15:04
    Od: "#MARCINU#" <m...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie to bez znaczenia, ale najbezpieczniej jest pisac tak, jak
    masz
    > zapisane w KRS.
    >
    > Kuba
    W KRS widnieje:
    Dział1
    | 3. Firma, pod którą spółka działa | JAKOŚTAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
    ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |

    I wszystko wersalikami i to wprowadza kolejny zamęt.
    #MARCINU#