  • 1. Data: 2005-06-07 17:53:48
    Temat: zakupy na kredyt - jak się wycofać
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    Witam,

    mam w rodzinie niepoczytalną (to moja opinia) osobę, która podpisała umowę
    kupna AGD na kredyt, na jaki ją nie stać.
    Jak może wycofać się z zakupu i czy nie jest za późno ? Kredyt jest w
    firmie ratalnej Żagiel.
    Ręce opadają. Aby było trudniej, sprzedaż jest prowadzona poprzez firmę z
    innego miasta - łapanie klienta na prezentacje.

    CJ

  • 2. Data: 2005-06-07 17:57:14
    Temat: Re: zakupy na kredyt - jak się wycofać
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "swiatowid" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ręce opadają. Aby było trudniej, sprzedaż jest prowadzona poprzez firmę z
    > innego miasta - łapanie klienta na prezentacje.

    O ile dobrze pamiętam to w przypadku umowy zawieranej poza lokalem
    przedsiębiorstwa ma 10 dni na odstąpienie od umowy.
    Do sprawdzenia na stronie Federacji Konsumentów

    Pozdrowienia
    Brodek

  • 3. Data: 2005-06-07 17:58:10
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak może wycofać się z zakupu i czy nie jest za póĽno ? Kredyt jest w
    > firmie ratalnej Żagiel.
    > Ręce opadaj?. Aby było trudniej, sprzedaż jest prowadzona poprzez firmę z
    > innego miasta - łapanie klienta na prezentacje.

    Podpisala w domu czy w punkcie Zagla ? Jesli to pierwsze to mozna
    wypowiedziec to w ciagu 10-ciu dni bez konsekwencji, a jesli to drugie,
    to trzeba oddac kase i splacic wszystkie ew. prowizje.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-06-07 17:59:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    swiatowid wrote:
> [...]
    > Ręce opadają. Aby było trudniej, sprzedaż jest prowadzona poprzez firmę z
    > innego miasta - łapanie klienta na prezentacje.

    Latają po mieszkaniach? Sprzedaż poza siedzibą firmy - 10 dni an
    wycofanie się bez konsekswencji. Tylko wycofać musi się ta osoba, która
    umowę zawarła, a nie jej rodzinka.

  • 5. Data: 2005-06-07 18:08:26
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    > Latają po mieszkaniach? Sprzedaż poza siedzibą firmy - 10 dni an wycofanie
    > się bez konsekswencji. Tylko wycofać musi się ta osoba, która umowę
    > zawarła, a nie jej rodzinka.

    Super, zdaje sie że to było tak, że zawieranie umowy odbywało się poza
    siedzibą w jakimś najętym na godziny lokalu.
    Czy po wycofaniu się z umowy nie będzie problemu z Zaglem ?

  • 6. Data: 2005-06-07 18:11:03
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    swiatowid napisał(a):

    > Super, zdaje sie że to było tak, że zawieranie umowy odbywało się poza
    > siedzibą w jakimś najętym na godziny lokalu.
    > Czy po wycofaniu się z umowy nie będzie problemu z Zaglem ?

    Poszukaj miesiąc temu, ktoś opisywał historię z żaglem i kuchenką. Ponoć
    obyło się bez kłopotów, tylko trzeba się spieszyć.

    MAc

  • 7. Data: 2005-06-07 18:17:35
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Super, zdaje sie że to było tak, że zawieranie umowy odbywało się poza
    > siedzib? w jakim? najętym na godziny lokalu.

    Jesli to byl lokal wynajety przez Zagiel to nie mozesz tego traktowac
    jako "poza siedzibą".

    --
    Krzysiek, Krakow