  • 1. Data: 2005-06-07 17:33:49
    Temat: Windykacja w Canal +
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich i prosze o pomoc i porade,
    ok 5 lata temu posiadalem dekoder Canal+ ktory oddalem ze 4 lata temu to
    przedstawiciela . Teraz po tylu latach odezwala sie firma windykacyjna ze
    stwierdzeniem ze sciagaja dla Canal+ dlugi. Kaza oddac mi dekoder (ktory
    oddalem - nie posiadam niestety zadnego dokumentu no bo ktoz tyle lat trzyma
    takie karteczki jesli uwaza ze sprawa jest zalatwiona). Otrzymalem takze
    pismo ze przypadku nie zdania dekodera i zaplacenia zaleglego abonamentu
    (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.
    Co ja moge zrobic ??
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-07 17:43:02
    Temat: Re: Windykacja w Canal +
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Otrzymalem takze
    > pismo ze przypadku nie zdania dekodera i zaplacenia zaleglego abonamentu
    > (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.

    LOL. Witamy w klubie:-) Poszukaj watków mojego autorstwa z 10/11 maja pod
    nazwa "kruk - teraz ja" oraz "kruk cd" :-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-06-07 17:44:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert wrote:
> [...]
    > pismo ze przypadku nie zdania dekodera i zaplacenia zaleglego abonamentu
    > (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.

    Wszelkie roszczenia finansowe Canal + w stosunku do Ciebie przedawniają
    się po 3 latach i przez tyle powinieneś trzymać ewentualne dokumenty.
    Możesz zadzwonić do Canal+ i ich objechać, możesz zadzwonić do firmy
    windykacyjnej i powiedzieć, że dekoder oddałeś i że nic im nie wisisz.
    Jakby ci kazali przysyłać jakieś ksera to powiedz im, że nic im nie
    wyślesz, bo już jest dawno po rybkach. Niekoniecznie mów, że nie masz
    Uważaj tylko na jedno. Nie zignoruj wezwania do sądu, gdyby takie
    przyszło. Idziesz na rozprawę, mówisz, że sprawa się przedawniła i
    koniec sprawy.
    Pamiętaj, że wierzyciel ma prawo cię ścigać tak długo jak mu się podoba
    nawet 50 lat , ty natomiast po 3 lataach wcale nie musisz mu płacić.

  • 4. Data: 2005-06-13 12:03:08
    Od: "lalala...." <l...@o...pl>

> [...]
    > Pamiętaj, że wierzyciel ma prawo cię ścigać tak długo jak mu się podoba
    > nawet 50 lat , ty natomiast po 3 lataach wcale nie musisz mu płacić.

    Witam,
    a jak sie ma do tych 3 lat kwestia tunera ktorego wg "c+" nie oddal
    czy to tez ulegnie przedawnieniu bo cos mi sie nie wydaje
    i od kiedy te 3 lata na tuner mialby liczyc od podpisania umowy czy od
    momentu kiedy nie placil fv ;)

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2005-06-13 12:47:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lalala.... wrote:

> [...]
    > czy to tez ulegnie przedawnieniu bo cos mi sie nie wydaje
    > i od kiedy te 3 lata na tuner mialby liczyc od podpisania umowy czy od

    na pewno nie wcześnij jak od momentu rozwiązania umowy i konieczności
    zwrotu do C+

  • 6. Data: 2005-06-13 13:44:47
    Od: "lalala...." <l...@w...pl>

    > na pewno nie wcześnij jak od momentu rozwiązania umowy i konieczności
    > zwrotu do C+

    inaczej powiedzmy ze w 2001 kolega rozwiazal umowe i nie oddal tunera
    czyli mija ponad 4 lata od momentu jak mial oddac tuner
    czy w tym przypadku zastosujesz 3 letnie przedawnienie ?
    Tuner to nie faktura.

    pozdr. m.

  • 7. Data: 2005-06-13 18:39:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lalala.... wrote:

    > inaczej powiedzmy ze w 2001 kolega rozwiazal umowe i nie oddal tunera
    > czyli mija ponad 4 lata od momentu jak mial oddac tuner
    > czy w tym przypadku zastosujesz 3 letnie przedawnienie ?
    > Tuner to nie faktura.

    :) he he.
    pytanie było od kiedy biegnie przedawnienie, a nie kiedy się przedawnia.
    Rzeczywiście nie wiem, jak to jest z "nie pieniędzmi" i czy kiedyś takie
    zobowiązanie zwrotu się przedawnia