  • 91. Data: 2007-04-15 16:10:53
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Rafał Prasał napisał(a):

    > np mataczenie w sprawie... mówi Tobie to Coś?

    to nie moze byc abstrakcja, musialby podjac proby matactwa w tej sprawie
    czy innej prowadzonej juz prze zorgany scigana by mozna bylo mu to zarzucic

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 92. Data: 2007-04-15 16:14:29
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał...

    .pl>

    > Twierdzisz ze przypadkow gdzie wedle kodeksu mozna dac nawet 8 lat ten
    > przepis nie obejmuje?

    Nie obejmuje, bo zawiesić można wykonanie kary pozbawienia wolności
    do 2 lat (Art. 69. § 1, wyjątkowo - do 5 lat, jeżeli oskarżony ujawni ważne fakty
    o współdziałających z nim przy popełnianiu przestępstwa osobach - Art. 60. § 5,
    z tym, że w tym drugim przypadku to sam zainteresowany może woleć
    przebywać dalej w areszcie...)

    Sławomir Pacha

  • 93. Data: 2007-04-15 16:16:41
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    Arek pisze:

    > Słowo wytrych, przestępstwo, za które się siedzi nawet go nie
    > popełniając. :(

    miedzy Bogiem a prawda... nie ma takiej mozliwosci, aby ktos siedzial w
    areszcie za niewinnosc... po prostu...

    Policja nie moze wziac czlowieka z ulicy i postawic przed sadem nawet
    24h i potem sad posadzic go tymczasowo w areszcie...

    Ja sobie Tego jakoś wyobrazić nie mogę... to dla mnie za dużo

  • 94. Data: 2007-04-15 16:42:40
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Rafał Prasał napisał(a):
    > Policja nie moze wziac czlowieka z ulicy i postawic przed sadem nawet
    > 24h i potem sad posadzic go tymczasowo w areszcie...
    > Ja sobie Tego jakoś wyobrazić nie mogę... to dla mnie za dużo

    No cóż, bez obrazy ale wynika z tego, że masz ubogą wyobraźnię. :))

    Policja to rzeczywiście może mniej, ale za to prokurator lub tym
    bardziej sędzia może w tym kraju wiele choćby to co wymyśli było głupie
    niczym but. Najlepsze są motywy "najpierw areszt a dopiero przeglądamy
    akta i myślimy". Próbka twórczości:

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2006112
    5/REPORTAZ/61125001
    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=6442

    Tak, w Polsce za sprawą róźnych żałosnych mamy domniemanie winy.

    M.

  • 95. Data: 2007-04-15 16:56:19
    Temat: Re: zakup windows xp OEM [na deser]
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Rafał Prasał napisał(a):
> [...]
    > 24h i potem sad posadzic go tymczasowo w areszcie...
    > Ja sobie Tego jakoś wyobrazić nie mogę... to dla mnie za dużo

    Jeśli chcesz wiedzieć jak ubecja robi do dziś w Polsce pieniądze to
    poczytaj o sprawie Kluski. Bestcom też dość prawdopodobny. A na deser
    masz prawdziwą perełkę:

    Mistrzostwo świata, czyli wyrok zasądzający konieczność zapłacenia za
    pobyt w areszcie.
    http://v1.itvp.pl/sprawadlareportera/odcinek/i.tvp/c
    at/136/lp/2361
    Do aresztu doprowadziła prokuratura, sąd postanowił... a wszystko by
    najzwyklej przywłaszczyć jego majątek. Na koniec były aresztant otrzymał
    wyrok zasądzający konieczność zapłaty przez niego za pobyt w areszcie. W
    takim przypadku chyba w ciemno można powiedzieć, że zarówno prokurator
    jak i sędzia byli albo przygłupi albo po prostu skorumpowani.

    Ubecja dobrze się trzyma w fiskusie, po prokuraturach ale i nawet sądach.

    M.

  • 96. Data: 2007-04-15 17:05:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rafał Prasał napisał:
    > miedzy Bogiem a prawda... nie ma takiej mozliwosci, aby ktos siedzial w
    > areszcie za niewinnosc... po prostu...

    O dżsisus... nie wiem czy śmiać się czy płakać :(

    > Policja nie moze wziac czlowieka z ulicy i postawic przed sadem nawet
    > 24h i potem sad posadzic go tymczasowo w areszcie...
    > Ja sobie Tego jakoś wyobrazić nie mogę... to dla mnie za dużo

    Niestety to nie jest kwestia wyobraźni, lecz to SIĘ DZIEJE u nas
    CODZIENNIE. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 97. Data: 2007-04-15 19:03:55
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 16:19:58 +0200, Mati napisał(a):

    > Na razie trolujesz wszczynając flejmy. Zrób plonka a nie dorównujesz
    > poziomem.

    Drugiego zdania, wybacz, nie rozumiem kompletnie. Nieważne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 98. Data: 2007-04-15 20:41:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Padre napisał(a):
> [...]
    > o współdziałających z nim przy popełnianiu przestępstwa osobach - Art. 60. § 5,
    > z tym, że w tym drugim przypadku to sam zainteresowany może woleć

    no to moja pomylka. Dzieki za wyjasnienie.

    P.

  • 99. Data: 2007-04-15 20:43:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Rafał Prasał napisał(a):

> [...]
    > 24h i potem sad posadzic go tymczasowo w areszcie...
    >
    > Ja sobie Tego jakoś wyobrazić nie mogę... to dla mnie za dużo

    zaprawszam za okolo 2 tygodnie na www.zbigniewziobro.oRG moze ciut
    przejrzysz na oczy (ciekawe statsystyki tam wtedy znajdziesz)
    Zobaczysz jak sie wp. glupoty za pomoca srodkow mas. przekazu.

  • 100. Data: 2007-04-15 21:29:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    .pl>

    .pl>

    > no to moja pomylka. Dzieki za wyjasnienie.

    cofam przyzanie sie do bledu. Owszem zawiesic mozna kare do 2 lat, ALE
    wymierzyc kare w wysokosci do 2 lat mozna nawet za przestepstwo
    zagrozone kara do 8 lat.