  • 1. Data: 2007-04-13 19:01:11
    Temat: pytanie ws. przepadku mieszkania
    Od: "Paw" <p...@g...pl>

    Witam
    Być może ktoś z grupowiczów bedzie umiał odp. na moje pytanie.

    Mam wujka, wujek ma mieszkanie, jest już starszym, chorowitym człowiekiem i
    mieszka sam (nie ma rodziny i nikt oprócz niego nie jest tam zameldowany).
    Jak zrobić, żeby to mieszkanie nie przepadło po jego śmierci, tj. nie
    wróciło do spółdzielni (ono nie jest wykupione) ?
    Czy trzeba lokal wykupić czy wystarczy, że wujek mnie zamelduje ?
    Slyszalem coś, że trzeba być zameldowanym przez 5 lat żeby mieszkanie nie
    przepdało - ale nie wiem czy to prawda.

    Dzięki za pomoc i wyjaśnienia.

    ps.
    ile może kosztować wykupienie ze spółdzielni mieszkania w Dąbrowie
    Górniczej - bloki z lat 80- tych, około 30 m. kw.