  • 1. Data: 2004-12-14 16:58:41
    Temat: zagubiona przesyłka - znaleźne ?
    Od: "adamekggg" <s...@w...pl>

    witam! mam taką sytuację. przyszła do mnie przesyłka kurierska. a wraz z
    nia - niespodziewanie - wartościowa rzecz. nie wiedziałem o tym dopokoi nie
    rozakowalem "prezentu" wieczorem.

    co zrobic ? czy moge domagac sie od kuriera znaleźnego ?

    na jakiej podstawie prawnej itp. i jak wyceniec wartośc przedmiotu

    pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2004-12-14 18:20:00
    Temat: Re: zagubiona przesyłka - znaleźne ?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adamekggg napisał(a) w wiadomości

    > co zrobic ? czy moge domagac sie od kuriera znaleźnego ?

    Przecież nic nie znalazłeś.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-14 19:05:48
    Od: "adamekggg" <s...@w...pl>

    jak to nic nie znalazlem ?

    w mojej paczce - po otwarciu ZNALAZLEM inne rzeczy oprócz mojej paczki.wiec
    ZNALAZLEM !!!

    adam

  • 4. Data: 2004-12-14 19:20:03
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    > jak to nic nie znalazlem ?
    >
    > w mojej paczce - po otwarciu ZNALAZLEM inne rzeczy oprócz mojej paczki.wiec
    > ZNALAZLEM !!!

    Żebyś ty mógł coś znaleźć, ktoś musiałby to najpierw zgubić.
    Są dwie możliwości że to dostało się do ciebie: właściciel rzeczy przez pomyłkę
    wysłał to na twój adres - więc niczego nie zgubił bo wie komu wysłał; albo też
    otrzymałeś przesyłkę przez błąd firmy wysyłkowej - właściel rzeczy nie zgubił
    niczego, bo wysłał to komuś innemu. Tak więc właściciel niczego nie zgubił.
    A tu to będzie raczej nienależne świadczenie.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-12-14 21:58:31
    Od: "adamekggg" <s...@w...pl>

    ale misiu pysiu. ja potwierdzilem tylko moja przesylke
    a potem, dzien pozniej okazalo sie ze w srodku sa inne rzeczy oprócz moich.
    oni nie mogli dojsc do kogo co przeslali - czyli zgubili. powiadomilem ich o
    tym
    i odebrali. dali adnotacje ze bede ubiegal sie o znaleźne.tylko czy centrala
    sie z tego nie wykreci

  • 6. Data: 2004-12-14 22:21:05
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adamekggg napisał(a) w wiadomości

    > ale misiu pysiu.

    Nie spoufalaj się. Nadal twierdzę że niczego nie znalazłeś i przegrasz w każdym
    sądzie.

    --
    JOHNSON :)