  • 1. Data: 2004-12-14 13:52:14
    Temat: (AIRPOLONIA) jak odzyskac z VISA w LukasBank
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    czy ktos ma doswiadczenie z odzyskianiem pieniedzy za bilet z Airpoloni
    zaplaconego karta VISA z Lukas Bank ?
    czy trzeba przedstawic jakies potwierdzenie odwolania lotu z Airpolonii?
    jakie i jak je uzyskac?

    --
    pera perapera ? pera pera !

  • 2. Data: 2004-12-14 13:54:39
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) jak odzyskac z VISA w LukasBank
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    ZOMO napisał(a):
    > czy ktos ma doswiadczenie z odzyskianiem pieniedzy za bilet z Airpoloni
    > zaplaconego karta VISA z Lukas Bank ?
    > czy trzeba przedstawic jakies potwierdzenie odwolania lotu z Airpolonii?
    > jakie i jak je uzyskac?

    już było, co ma bank do plajty Airpolonii? - nic :(
    zostaje Ci roszczenie do masy upadłości, czyli figa z makiem
    nn

  • 3. Data: 2004-12-14 14:42:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 14:54:39 +0100, Nikodem Nijaki napisał(a):

    > już było, co ma bank do plajty Airpolonii? - nic :(
    > zostaje Ci roszczenie do masy upadłości, czyli figa z makiem

    Zapłacił za towar/usługę i nie otrzymał/otrzyma tego za co zapłacił. Po to
    właśnie są reklamacje płatności na kartach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 4. Data: 2004-12-14 16:48:06
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > już było, co ma bank do plajty Airpolonii? - nic :(
    > zostaje Ci roszczenie do masy upadłości, czyli figa z makiem

    jak juz balwanie nie masz co pisac to idz se pobiegac
    - moze na nogi ci pomoze.. /skad sie tacy ludzie biora?.../

    jeszcze niczego nie zaplacilem - karta kredytowa jak
    sama nazwa wskazuje sluzy wydawaniu pieniedzy banku
    (w tym przypadku Lukas Bank-u) - a w perspektywie
    czasu, po zakupie / wykonaniu uslugi - splacie tych pieniedzy
    - nie ma uslugi - nie ma pieniedzy - chodzi mi tylko
    o procerure uniewaznienia tej platnosci....

    ZOMO

  • 5. Data: 2004-12-14 17:56:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ZOMO wrote:
    > jeszcze niczego nie zaplacilem - karta kredytowa jak
    > sama nazwa wskazuje sluzy wydawaniu pieniedzy banku
    > (w tym przypadku Lukas Bank-u) - a w perspektywie
    > czasu, po zakupie / wykonaniu uslugi - splacie tych pieniedzy

    a ta zależność to niby z czego ma wynikać?

  • 6. Data: 2004-12-14 18:21:26
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik ZOMO napisał(a) w wiadomości news:cpn5g0$qil$1@news.onet.pl:

> [...]
    > - nie ma uslugi - nie ma pieniedzy - chodzi mi tylko
    > o procerure uniewaznienia tej platnosci....

    Już zapłaciłeś. Bank udzielił ci tylko kredytu.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-12-15 07:04:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Już zapłaciłeś. Bank udzielił ci tylko kredytu.

    To nie takie proste. Nie wiem, jak dokładnie w Lukasie, bo tam się
    awanturowałem tylko przez dezinfolinię (i internet), ale w PeKaO mają
    formularze, które mają różne opcje przy reklamacji - między innymi
    'zapłacono - towar nie dotarł'.

    Ostatecznie o masę upadłościową walczyć będzie m.in. centrum
    rozliczeniowe, z którą współpracowała ta firma - przynajmniej
    zakładając, że system zadziała za korzyść klienta. Bo istnieje też
    możliwość, że banki będą próbowały pójść na łatwiznę i zwalić wszystko
    na klientów - odmawiając uznania reklamacji. W każdy razie w telewizorze
    optymistycznie twierdzili, że wariant pierwszy jest słuszny :)

    Pomijam taki detal, że wiele kart ma 'wbudowane' różnego rodzaju
    dodatkowe ubezpieczenia.

    Tak czy inaczej reklamację IMHO złożyć można...

  • 8. Data: 2004-12-15 10:21:42
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > Tak czy inaczej reklamację IMHO złożyć można...

    i to zamierzam zrobic - nic mnie to nie kosztujenie ...
    mam zamiaru sie z nimi awanturowac, ale mala
    reklamacje, czemu nie....

  • 9. Data: 2004-12-15 23:03:33
    Od: "SinusX" <s...@w...pl>

    To zalezy od koloru karty tez. Np w Citi banku jak masz gold i placiwsz za
    bilet lotniczy to za free masz caly pakiet ubezpieczen na wszelkie
    ewentualnosci zwiazane z podroza. Rowniez jest platne ubepieczenie jesli
    zginie(ukradziony) w cigu X dni towar zakupiony via VisaGold to zwracaja
    kase.
    Pozdrawiam