  • 11. Data: 2005-06-06 12:03:35
    Temat: Re: zabor mienia przez policje!
    Od: "Tomasz Bednarz" <-...@-...-pl->

    Użytkownik "Cor" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d81caa$43t$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w sprawie zabezpieczą także dane, więc zatrzymaniu podlegają wszystkie
    > nośniki zapisu wraz z danymi bez względu na to kiedy zapis został
    wykonany.
    > :-)
    > Chory system prawny. W świetle naszego prawa mogą pozbawić komputera i
    > danych bezterminowo. Przerobiłem osobiście. Pozostaje zażalenie od
    > zatrzymania i Trybunał w Strassburgu.

    Jak dodamy do tego ze "policjanci to palanci" - oczywiscie w sytuacjach,
    w ktorych obywatel oczekuje pomocy zas w sytuacjach innych
    to swego rodzaj mafia (czego uzasadniac nie trzeba) nalezaloby
    sie zastanowic czy przypadkiem caly ten system nie jest nielegalny i czy nie
    nalezaloby rozpoczac jakiejs rewolucji.
    Przeciez nasze realia nieczym nie roznia sie od spotykanych na Ukrainie,
    Bialorusi czy w Rosji.

    TB

  • 12. Data: 2005-06-06 13:50:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Cor" <c...@o...pl> writes:

    [snap]

    > Pozostaje zażalenie od zatrzymania i Trybunał w Strassburgu.

    To by było ciekawe, gdyby ktoś zaskarżył polską policję w Trybunale.

  • 13. Data: 2005-06-06 15:25:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tak dziwi mnie ze oddal, ja poprostu sobie nie wyobrazam zabrania mi
    > komputera,

    Tak, jakby ktoś się pytał właściciela;))Pobiłbyś policjantów?

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-06-06 15:57:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, jakby ktoś się pytał właściciela;))Pobiłbyś policjantów?

    musialoby byc na odwrot a wtedy to juz w tv by sie tlumaczyl rzecznik
    danej jednostki jak to dzielni policjanci pobili wlasciciela komputera
    w celu nieuzasadnionego pozbawienia go narzedzia pracy.
    W przypadku danych weystarczy sam dysk. Zabranie calosci podpada lamie Art.
    227. kpk .

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 15. Data: 2005-06-07 16:43:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    JanuszHr <h...@p...com> writes:

    > To że posiadasz umowę kupna wcale nie znaczy ,że ten telefon
    > nie jest kradziony - może jestes paserem bo kupiłes własnie
    > sprzęt z tego napadu

    No ba, a w wolnych chwilach sprzedaje dzieciom narkotyki :>

  • 16. Data: 2005-06-07 16:45:47
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

> [...]

    To że posiadasz umowę kupna wcale nie znaczy ,że ten telefon nie jest
    kradziony - może jestes paserem bo kupiłes własnie sprzęt z tego napadu

    JanuszHr

  • 17. Data: 2005-06-07 17:51:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > No ba, a w wolnych chwilach sprzedaje dzieciom narkotyki :>

    Lepiej uważaj - ktoś na pl.rec.foto zażartował, że ma podrobione
    przepustki na zlot tych globalnych popierdułek, to mu specnaz wparował
    do mieszkania i kociołek zrobił...

  • 18. Data: 2005-06-07 19:16:09
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Lepiej uważaj - ktoś na pl.rec.foto zażartował, że ma podrobione
    > przepustki na zlot tych globalnych popierdułek, to mu specnaz
    > wparował do mieszkania i kociołek zrobił...

    O, to specnaz nie zna się na emotikonach?

  • 19. Data: 2005-06-07 19:21:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > O, to specnaz nie zna się na emotikonach?

    Nie. Ani na żartach. Z myśleniem też ciężko.

  • 20. Data: 2005-06-07 19:39:02
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Nie. Ani na żartach. Z myśleniem też ciężko.

    Ta, kiedyś była u mnie policja gospodarcza (w cywilu), ale facet nawet
    nie chciał rozmawiać, tylko powiedział, że szukają kogoś innego.

    A jeśli chodzi o mundurowych, to jestem po sąsiedzku z jednym
    policjantem, więc może do mnie zawsze zajrzeć przez płot ;)