  • 1. Data: 2005-06-06 10:24:31
    Temat: Praca za granicą
    Od: "baśka" <b...@w...pl>

    Przyszedl do mnie list z Niemiec, z oferowana praca w sadownictwie,
    ogrodnictwie.
    Pamietam, ze kilka lat temu pisalam do Niemiec ale juz nie pamietam do kogo
    i gdzie.
    Teraz pisza oni w jezyku polskim i oferuja prace za 7 do 8 Euro za godzine.
    Jestem jednak nieufna i sceptycznie nastawiona. Czy aby ktos nie probowal
    mnie oszukac?
    Z tego co wiem, Niemcom raczej nie opłaca zatrudniac Polakow...
    Prosze poradzcie cos, mam niewiele czasu na decyzje, przedstawcie wlasny
    punkt widzenia.
    pozdrawiam baska

  • 2. Data: 2005-06-06 17:58:00
    Temat: Re: Praca za granicą
    Od: Danna <b...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2005 12:24:31 +0200, baśka napisał(a):

> [...]
    > Jestem jednak nieufna i sceptycznie nastawiona. Czy aby ktos nie probowal

    Witam,
    proponuję skontaktować się z właściwym wojewódzkim urzędem pracy - tam
    prowadzone jest pośrednictwo do pracy za granicą, być może mają w ewidencji
    tę firmę i pomogą zweryfikować jej wiarygodność - to jedyna rada, jaka mi
    przychodzi do głowy.
    Pozdrawiam.