  • 1. Data: 2005-06-06 10:24:40
    Temat: [prawo budowlane] Pomieszczenie gospodarcze
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Witam,

    Mam maly problem. Odebralem wlasnie mieszkanie lokatorskie w spoldzielni. Chce
    wyburzyc w nim jedna scianke tak aby pozbyc sie istniejacego tam pomieszczenia
    gospodarczego (tak to sie nazywa a faktycznie ma robic za garderobe). I tu jest
    problem bo (na razie nieoficjalnie) spoldzielnia twierdzi, ze jest to niezgodne
    z prawem budowlanym (na razie nic wiecej nie mowia). Mam wiec do Was pytanie -
    czy sa jakies przepisy mowiace, ze w niepodpiwniczonych blokach musza byc
    pomieszczenia gospodarcze w mieszkniach? Scianka do wyburzenia jest scianka
    dzialowa (nie jest nosna), nie ma na niej zadnych instalacji i nie ma zadnych
    przeciwskazan architektonicznych do jej wyburzenia.

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    Forum Legionowo: