  • 1. Data: 2005-06-06 10:38:50
    Temat: zabor mienia przez policje!
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    witam
    jakis czas temu mialem przeszukanie w domu, nic nie znaleziono zabrano
    mi 3 jednostki centralne, bo niby jakis rozboj byl gdzies? napadnieto
    kobiete i zabrano jej telefon komorkowy. Szukano u mnie sladow
    przestepstwa? zabrano mi komputery, moj telefon legalny wszystko jest na
    fakturach!. Teraz odpisuja mi z prokuratury ze nic mi nie przysluguje i
    nie odadza mi sprzetu
    co ja mam zrobic, mam isc do adwokata?

  • 2. Data: 2005-06-06 10:46:58
    Temat: Re: zabor mienia przez policje!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "gruberek" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zabrano mi komputery, moj telefon legalny wszystko jest na fakturach!.
    > Teraz odpisuja mi z prokuratury ze nic mi nie przysluguje i nie odadza mi

    jak uzasadniono zabrani komputerow?

    P.

    --
    Gosc: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Slyszalem, ze najskuteczniejszy jest srodek d..y."

  • 3. Data: 2005-06-06 10:49:59
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    ze stanowi dowod w sprawie ale jakiej? bo niby rozboj był i okradziono
    jakas kobiete i dlatego mi zabrano komputery? wogole nie wspomne o moim
    telefonie komorkowy ktory mi SKRADZIONO PRZEZ NICH a uzasadnili to tym
    ze na poczet przyszlej kary! ze ja niby jestem paserem bo zakupilem
    telefon pochodzacy z kradziezy a posiadam umowe kupna sprzedazy na taki
    telefon!

  • 4. Data: 2005-06-06 11:01:57
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ile ty masz lat?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-06-06 11:03:11
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    przepraszam , oczywiscie ze Ty a nie ty.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2005-06-06 11:07:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam , oczywiscie ze Ty a nie ty.

    pytasz bo dziwi Cie ze oddal czy czemu?

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 7. Data: 2005-06-06 11:10:44
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tak dziwi mnie ze oddal, ja poprostu sobie nie wyobrazam zabrania mi
    komputera, mimo tego ze nie posiadam nielegalnego oprogramowania i nie
    posiadam materialow nie legalnych policja ma mnie pozbawic pracy, z miejsca
    dzwonie do adwokata , jest pewien art.:

    Art. 227.
    "Przeszukanie lub zatrzymanie rzeczy powinno być dokonane zgodnie z celem
    tej czynności, z zachowaniem umiaru i poszanowania godności osób, których ta
    czynność dotyczy, oraz bez wyrządzania niepotrzebnych szkód i dolegliwości."

    Dla mnie ,pozbawianie mnie komputera chociazby a jakis czas to jest utrata
    pracy.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2005-06-06 11:12:34
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A jak juz chca koniecznie zabrac to dyski a nie caly sprzet, tylko musze
    najpierw zrobic backup danych.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2005-06-06 11:33:38
    Od: "Cor" <c...@o...pl>

    >A jak juz chca koniecznie zabrac to dyski a nie caly sprzet, tylko musze
    > najpierw zrobic backup danych.

    A w sprawie zabezpieczą także dane, więc zatrzymaniu podlegają wszystkie
    nośniki zapisu wraz z danymi bez względu na to kiedy zapis został wykonany.
    :-)
    Chory system prawny. W świetle naszego prawa mogą pozbawić komputera i
    danych bezterminowo. Przerobiłem osobiście. Pozostaje zażalenie od
    zatrzymania i Trybunał w Strassburgu.

    --
    pzdr

  • 10. Data: 2005-06-06 11:53:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dolegliwości."
    >
    > Dla mnie ,pozbawianie mnie komputera chociazby a jakis czas to jest utrata

    ja jak najbardziej jestem tego samego zdania. Ktos powinien szumu w okol
    narobic, inaczej to si enie skonczy.

    P.