  • 1. Data: 2005-06-06 08:51:54
    Temat: Umowa - problem
    Od: "Marqvs" <gissen@WYTNIJ_TO_o2.pl>

    Mam taki problemik:

    Podpisalem umowe z providerem na rok na usluge dostepu do Netu. Umowa
    wygasla z dniem 30 kwietnia br. Podczas obowiazywania tej umowy istanial
    zapis w regulaminie ze jesli nie wypowiem umowy na pismie miesiac wczesniej
    umowa zostaje automatycznie przedluzona o kolejne 12 m-cy. Skorzystalem z
    tego.

    W tej chwili mamy 6 czerwca i juz od paru dni jest nowy regulamin w ktorym
    napisane jest ze umowa w przypadku braku pisemnego wypowiedzenia zostaje
    automatycznie przedluzona nie o 12 m-cy ale o 24 m-ce!!

    Czy mnie tez to dotyczy.? Czy wobec mnie beda zastosowane nowe przepisy czy
    stare?

  • 2. Data: 2005-06-06 09:53:05
    Temat: Re: Umowa - problem
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Jun 2005 10:51:54 +0200,
    Marqvs <gissen@WYTNIJ_TO_o2.pl> screamed:

    Powinny Cie dotyczyc stare przepisy.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 11:52:41 user up 10634 days, 23:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't comment or patch bad code; rewrite it.