  • 31. Data: 2014-05-05 22:02:30
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-05-05 21:57, Malpy i Delfiny pisze:

    > takich przypadkow nieslusznej smierci - wyrokow - i tak byloby mniej niz
    > smiertelnych ofiar wypadkow drogowych w jeden weekend.

    Pewnie za chwilę dojdziesz do tego, że w sumie można by niektórych
    prewencyjnie usuwać.

  • 32. Data: 2014-05-05 22:04:03
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:01, xantiros wrote:

    > A dlaczego chcesz mordować niewinnych w skutek pomyłki sądu?

    Ludzie giną w wyniku wielu róznych pomylek.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 33. Data: 2014-05-05 22:04:10
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 21:54, Malpy i Delfiny pisze:

> [...]
    >
    > Za 50 lat to moze byc 40/dzien albo i 100/dzien.
    >
    > Liczmy srednio "tanio" czyli 30/dzien przez 50 lat
    >
    > 30 x 365 x 50 = calc -> 550 tys zł.
    >
    > Tyle zaplacimy za utrzymanie a wlasciwie samo zywienie mordercy na
    > dozywociu.
    >
    > Ale to tylko mala czesc kosztow zwiazanych z jego odsiadka.
    >
    > Czyz nie lepiej dla spoleczenstwa zabic dziada po 10 latach a jakies
    > zapewne 2 miliony wydac na rodziny ofiar

    > Ogolnie cywilizacja dziala wspak moralnosci.
    >
    > Morderca bedzie zyl sobie.
    >
    > Chory na raka nie dostanie leczenia, bo NFZ nie da kasy, choc czlowiek

    sprawdź najpierw jakie są fakty może.
    "
    Z informacji z rozporządzenia ministra sprawiedliwości z 20 października
    2011 roku wynika, że stawka dzienna przeznaczana na wyżywienie jednego
    więźnia to koszt od prawie czterech do niespełna siedmiu złotych.
    Najmniej funduszy przeznaczanych jest na więźnia na diecie podstawowej.
    W tym przypadku dzienna stawka żywieniowa to 4,80 zł. Czterdzieści
    groszy więcej kosztuje wyżywienie osadzonych do 18. roku życia.
    Najwięcej, bo 6,80 zł, kosztuje żywienie więźnia na diecie cukrzycowej"

  • 34. Data: 2014-05-05 22:05:03
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 21:58, xantiros wrote:

    > http://nasygnale.pl/kat,1025341,title,Wyszedl-po-37-
    latach-nieslusznej-odsiadki-wrobila-go-zona,wid,1508
    3833,wiadomosc.html

    > jakoś nie widać aby był denatem po 40 latach w celi

    Pytanie - co teraz?

    > farta ma się tylko raz :D

    zlego licho nie bierze ;P

  • 35. Data: 2014-05-05 22:06:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:04, xantiros wrote:

> [...]
    > groszy więcej kosztuje wyżywienie osadzonych do 18. roku życia.
    > Najwięcej, bo 6,80 zł, kosztuje żywienie więźnia na diecie cukrzycowej"

    No to zamiast 2 milionow zostaje nam 1,8 miliona.

  • 36. Data: 2014-05-05 22:07:23
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:05, Malpy i Delfiny pisze:

    latach-nieslusznej-odsiadki-wrobila-go-zona,wid,1508
    3833,wiadomosc.html

    > Pytanie - co teraz?

    "Wzruszony Macumber wyszedł z więzienia. Wrócił do domu, gdzie spotkał
    się ze swoimi trzema synami i ich rodzinami. Wspólnie zjedli pizzę, a
    całą noc spędzili na rozmowach. Mają wiele do nadrobienia... "

  • 37. Data: 2014-05-05 22:10:22
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:06, Malpy i Delfiny pisze:

    > No to zamiast 2 milionow zostaje nam 1,8 miliona.

    to jeszcze nas oświeć skąd masz te 1,8mln?

  • 38. Data: 2014-05-05 22:12:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 21:54:44 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > ile potem?
    >
    > bo moze sie to okazac za 50 lat. jak juz wiezien bedzie naturalnym
    > denatem.

    a może za rok, albo 2? Chyba, że wynalazłes metodę wskrzeszania umarłych.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-05-05 22:13:23
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2014-05-05 21:53, xantiros pisze:

    > Faktycznie, porównywać dożywocie do kary śmierci, w pierwszym przypadku
    > masz szansę naprawy krzywdy a drugim jaką masz szansę naprawy krzywdy?

    Jak to jaką? Kara śmierci dla sędziego i rachunek wyrównany.

  • 40. Data: 2014-05-05 22:13:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:10, xantiros wrote:

    > to jeszcze nas oświeć skąd masz te 1,8mln?

    Z szacunkow.

    Gdzie wyzywienie to drobna czesc "obslugi" wieznia.