  • 91. Data: 2014-05-06 09:16:46
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 08:55, xantiros wrote:

    > skoro dopuszczasz możliwość zabicia niewinnego, to życie człowieka jest
    > dla ciebie mierzone bardzo niską miarą

    moralizator sie znalazl.

    to teraz przyklad - ile kosztuje zycie polskiego obywatela?

    wystarczy spojrzec jak dziala NFZ i jak czasem (nie)finansuje zabiegow i
    leczenia ratujacego zycie, wyznaczajac jesli jest kasa termin "za kilka
    lat".

    Tutaj doskonale widac, jak wyceniane jest zycie.

    Czasem jest to 30 tys na leki, ktorych brakuje bo NFZ nie da kasy.

    Czasem jest to pol roku czekania, bo kolejki z braku kasy, a czesc ludzi
    chorych nie przezyje tego pol roku.

    Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym
    masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 92. Data: 2014-05-06 09:50:17
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 09:16, Malpy i Delfiny pisze:

    > moralizator sie znalazl.

    Więcej empatii dla drugiego człowieka, a świat dla ciebie będzie
    bardziej kolorowy a nie jak teraz czarno-biały.

> [...]
    >
    > Czasem jest to 30 tys na leki, ktorych brakuje bo NFZ nie da kasy.
    >
    > Czasem jest to pol roku czekania, bo kolejki z braku kasy, a czesc ludzi

    Wystarczy wprowadzić model "Czeski", tylko żadna partia tego nie zrobi z
    uwagi iż od razu przewali najbliższe wybory

    > Wiec 4% nieslusznie skazanych na smierc to maly pikus przy obecnym
    > masowym dobijaniu ludzi w imieniu prawa.

    I uważasz ze to jest argument za możliwością zabicia niewinnego? Czy
    raczej za tym aby zmienic(polepszyć) system zdrowotny?

  • 93. Data: 2014-05-06 10:23:24
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-06 06:25, xantiros pisze:

    > A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy
    > dożywociu?

    Zasadniczo jak naprawic "pomylke" jesli nieslusznie skazana na dozywocie
    osoba umrze w wiezieniu?

    --
    jarek

  • 94. Data: 2014-05-06 10:28:24
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 06:25, xantiros pisze:

    > A którym momencie ma większą szansę na naprawę "pomyłki" przy KS czy
    > dożywociu?

    Co za różnica, jeśli skazany już nie żyje?

    --
    BArek

  • 95. Data: 2014-05-06 10:32:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Ale jest pottrzeba, zeby taka kara byla.

    No to nie na pl.soc.prawo tylko na Wiejską.

    > Spoleczenstwo sie domaga.

    Społeczeństwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

    > ale to bylo retoryczne pytanie pod dyskusje o koniecznosci kary smierci.

    Po co chcesz o tym dyskutować? Pomoże ci to w czymś?

    > po co spoleczenstwu skazaniec, ktory ani nigdy nie wyjdzie, nawet jakby
    > dostal olsnienia przez boga i sie zresocjalizowal.

    A po co społeczeństwu ty?

    > pozytek dla spoleczenstwa zaden z utrzymywania przy zyciu kogos, kto
    > wie, ze umrze w niewoli.

    Z utrzymywania starych i niepełnosprawnych ludzi też, nie?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 96. Data: 2014-05-06 10:34:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > W jakiej sytuacji? Takiej kiedy zgwalcilem i zamordowalem mloda kobiete
    > a potem zamordowalem jeszcze portiera?

    W takiej kiedy dostałeś za to wyrok, a tego nie zrobiłeś.

  • 97. Data: 2014-05-06 10:44:34
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 05.05.2014, 19:26, Malpy i Delfiny pisze:
    > zabojca harfistki i portiera dostal dozywocie
    >
    > przez 50 lat nie moze zglaszac sie z prosba o warunkowe zwolnienie
    >
    > ma na oko 25 lat
    >
    > bedzie miec 75 lat, czyli statystycznie nie dozyje.
    >
    > czyli spoleczenstwo przez jakies 50 lat bedzie placic i utrzymywac
    > darmozjada morderce
    >
    > dlaczego nie mozna go po prostu skazac na kare smierci?
    >
    > piec lat potrzymac i zastrzyk, komora, krzeslo lub szubiennica.
    >
    > a potem rozkroic na organy i co sie nadaje wykorzystac dla ofiar wypadkow.
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/446722/Zabojca-harfistki-i-p
    ortiera-skazany-na-dozywocie/

    PRZYMUSOWE OBOZY PRACY i nie tylko dla morderców

    Pracuje taki morderca w kamieniołomie i zarabia na swoje utrzymanie
    (jedzenie, dach nad głową, ubranie) nie pracuje zdycha z głodu lub
    zimna. Rodzaj pracy uzależnić od winy: kamieniołom i łupanie młotem skał
    - mordercy i pedofile, wożenie tego taczkami - złodzieje, ważenie
    kruszywa - alimenty i inne krótkie kary.

    Może pojawią się zarzuty, że nie ma pracy dla uczciwych ludzi, a dla
    przestępców ma być - nic nie stoi na przeszkodzie by jednego dnia nosili
    kamienie w jedną stronę, a kolejnego w drugą. Nie muszą niczego
    produkować wystarczy by zamiast wylegiwać się na wygodnych pryczach, czy
    żreć niczym w restauracjach, zapierdalali w pocie czoła.

    A jak komuś nie chce się pracować to jego problem, normalny człowiek jak
    nie pracuje to idzie spać pod most do kartonu, dlaczego przestępca ma
    mieć lepiej.

    A ci najbardziej niebezpieczni powinni pracować w łańcuchach.

    Albo wyspy skazańców - historia pokazuje, że taki sposób resocjalizacji
    sprawdza się, choćby Australia gdzie właśnie zesłano przestępców.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 98. Data: 2014-05-06 10:49:13
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 10:23, Jarek Pudelko pisze:

    > Zasadniczo jak naprawic "pomylke" jesli nieslusznie skazana na dozywocie
    > osoba umrze w wiezieniu?

    Nie da sie w takim przypadku, to oczywista "oczywistosć" :D

  • 99. Data: 2014-05-06 10:50:24
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 10:28, BArek pisze:

    > Co za różnica, jeśli skazany już nie żyje?

    Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej
    niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa, a w
    przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

  • 100. Data: 2014-05-06 11:23:27
    Od: BArek <a...@R...pl>

    W dniu 06.05.2014 10:50, xantiros pisze:

    > Ano taka iż przez ileś tam lat, ma szansę na udowodnienie swojej
    > niewinności, a czy mu sie to uda czy nie to już inna sprawa,

    Przez ile lat? Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

    > a w
    > przypadku KS-a tej szansy juz nie ma.

    Podobnie jak po wykonaniu kary dożywocia.

    --
    BArek