  • 31. Data: 2005-10-16 16:04:24
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ditsqr$sus$1@inews.gazeta.pl...

    > " zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go
    > zrestartować"
    >
    > :-)

    zawiesił się, ja nie zdążyłem, ale sąsiad podleciał do skrzynki z
    wyłącznikiem głownym i go zrestartował.....

    tak czy inaczej czekał go twardy reset i było mu obojętne czy zrobię to ja
    czy sąsiad

  • 32. Data: 2005-10-16 16:18:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie. Cieszę się niezmiernie z tego, że u was z reguły jest
    zamknięty na
    > kłódkę. i Bywa w piwnicy.
    > U mnie jest na parterze. I nie ma kłódki.
    > Do mojego licznika na klatce też nie ma kłódki i każdy ma do niego
    dostęp.

    To może najwyższy czas to zmienić?

  • 33. Data: 2005-10-16 22:31:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 16 Oct 2005 16:04:41 +0200,
    Jarek Skórski <j...@w...pl> screamed:

> [...]
    > U mnie jest na parterze. I nie ma kłódki.
    > Do mojego licznika na klatce też nie ma kłodki i każdy ma do niego dostęp.

    Jeśli się powiedziało A to trzeba powiedzieć i B (słowo A to serwer,
    słowo B to UPS).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 00:30:59 user up 10767 days, 12:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    EBCDIC: Erase, Back up, Chew Disk, Ignite Card

  • 34. Data: 2005-10-16 23:10:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

> [...]
    > wyłącznikiem głownym i go zrestartował.....
    >
    > tak czy inaczej czekał go twardy reset i było mu obojętne czy zrobię to ja

    Plączesz się w zeznaniach, gdyż:

    Jeśli serwer ma UPS (bo piszesz, że serwerowi to nie przeszkadza), to jakim
    cudem
    sąsiad odcinając prąd na pół sekundy zrestartował serwer?

    A poza tym takie krótkie przerwy w zasilaniu, to często sprawka
    elektrowni. U mnie był np. taki okres, że zasilanie było odcinane na tak
    krótki moment, że niektóre urządzenia się restartowały a inne nie. Tak woęc
    może to nie upierdliwość u sąsiada, a schizofremia paranoidalna u Ciebie?

  • 35. Data: 2005-10-17 05:46:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@g...pl>, mariposa doux wrote:

    > Heh, dla mnie pelna abstrakcja, to co macie? :>

    Jaka tam abstrakcja? Co, nigdy nie widziałeś jak wygląda trawnik
    rozjechany przez samochody? Klepisko z koleinami. Idę o zakład, że
    takie coś mają pod oknami.

    Renata

  • 36. Data: 2005-10-17 05:48:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dith9v$r59$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jarek Skórski wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jest sucho to ubitą ziemię. Jak jest mokro to błoto ;)
    > I trochę trawy samosiejki.

    O proszę, wygrałam zakład.

    > Ale - o ile wiem, parkowanie na tym podwórku nie jest przez nikogo zakazane.

    W jakiej odległości od okien parkowałeś?

    Renata

  • 37. Data: 2005-10-17 06:35:24
    Od: rezist <s...@p...com>

    > A sąsiad dzisiaj posadził drugiego świerka pod oknem.

    no to sie chwali :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 38. Data: 2005-10-17 08:06:31
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Wcale mu się nie dziwię, że zaczął sadzić te drzewka. Też miałabym dość
    obecności czyjegoś samochodu pod oknem mieszkając na parterze. Pewnie nie
    mógł się z tobą dogadać i postanowił rozwiązać sprawę w inny sposób.
    Pomysłowy gość!
    Graszka.

  • 39. Data: 2005-10-17 20:10:50
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 paź o godzinie 16:04, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > ....o prad na moment moga i w elektrowni wylaczyc

    Gdzie się spotkałeś z przerwą w dostawie *energii elektrycznej* z
    *elektrowni*?
    Wyłączenie bloku energetycznego .... :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 40. Data: 2005-10-21 12:59:14
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-16 13:40 Jarek Skórski napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Czy jest jakiś prawny sposób na człowieka, który m.in:
    >
    > - posadził sobie i mi pod oknem drzewko ( on mieszka na parterze, ja na
    > pierwszym piętrze) dlatego, że ja stawiałem tam samochód.
    > Inicjatywa jak najbardziej słuszna. Drzewko się przyda na powórku (
    > pierwsze i jedyne jakie jest) ale czy można uprawiać taką samowolkę ?
    > Czy i gdzie jest to określone ?

    Jak pod oknem, to za 10 lat mu wyrośnie i się samo zemści. A może
    stawałeś pod jego oknem tak, żeby o świcie budzić go warkotem silnika i
    w upalny dzień dmuchałeś mu rurą wydechową do mieszkania?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/