  • 21. Data: 2005-10-16 14:12:06
    Temat: Re: z cyklu upierdliwy sąsiad
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Tylko dlatego, że jakiś idiota uważa że jeśli przez chwile nie będzie miał
    > dosępu do internetu, to ma prawo bawić się głownym wyłącznikiem napięcia ?

    No to wez napisz na kartce albo mailem sasiadowi, ze jak to sie
    powtorzy, to go odepniesz od netu. I juz.

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    ________________

  • 22. Data: 2005-10-16 14:13:31
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ditmku$5q8$1@inews.gazeta.pl...

    > tylk odlatego ze stoi serwer, o prad na moment moga i w elektrowni
    > wylaczyc, skutek taki sam.

    Ale ja nie napisałem że przeszkadza to serwerowi.
    Chodzi mi o to, że taka samowolka sąsiada to IHMO skurwysyństwo i chciałbym
    coś z tym zrobić.

  • 23. Data: 2005-10-16 14:14:05
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

> [...]

    Ale ja nie napisałem że przeszkadza to serwerowi.
    Chodzi mi o to, że taka samowolka sąsiada to IHMO skurwysyństwo i chciałbym

    Pisałem o tym na pl.soc.prawo ...
    Poszło jeszcze na jakąś grupę o sprzęcie ?

  • 24. Data: 2005-10-16 14:18:29
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz do mnie dotarlo. Znaczy sie co - on wylaczyl prad, zeby zresetowac
    > switcha?

    Serwer zresetować.
    Dawno temu wykręcał mi korki. Ale korki jakiś rok temu zakład energetyczny
    zaplombował.
    Więc hula na głowny wyłącznik.

  • 25. Data: 2005-10-16 14:20:22
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    > No to wez napisz na kartce albo mailem sasiadowi, ze jak to sie
    > powtorzy, to go odepniesz od netu. I juz.

    Eeej no jak złapię go dzisiaj za rękę, to i tak odetne mu kabel.
    Ale chodziło mi o wyciągnięcie trochę poważniejszych konsekwencji...

  • 26. Data: 2005-10-16 14:22:22
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Nie ma spółdzielni.
    > Nie pisałem że mieszkam w bloku spółdzielczym.

    Blok prywatny? Kamienica? Ktos musi byc wlascicielem...

  • 27. Data: 2005-10-16 14:26:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Serwer zresetować.
    > Dawno temu wykręcał mi korki. Ale korki jakiś rok temu zakład energetyczny
    > zaplombował.
    > Więc hula na głowny wyłącznik.

    No to jak nic odciac go od netu na stale, az przeprosi. Albo nie odcinac
    tylko aneks do umowy - za kazde wylaczneie pradu - odciecie od sieci.
    Podlaczenie - 250 zl...

    I po 2 wylaczeniach sie mu skalkuluje, ze nie warto...

  • 28. Data: 2005-10-16 14:29:11
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jarek Skórski wrote:

    > Eeej no jak złapię go dzisiaj za rękę, to i tak odetne mu kabel.
    > Ale chodziło mi o wyciągnięcie trochę poważniejszych konsekwencji...

    Jak napisalem powyzej/ponizej w innym poscie. Nie odcinaj na stale.
    Pozwol na "ponowne podlaczenie za oplata".

    ;)

  • 29. Data: 2005-10-16 14:41:59
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    > Blok prywatny? Kamienica? Ktos musi byc wlascicielem...

    Wspólnota mieszkaniowa.

    Regulaminu sadzenia drzewek nie ma :(
    A sąsiad dzisiaj posadził drugiego świerka pod oknem.

  • 30. Data: 2005-10-16 15:49:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale ja nie napisałem że przeszkadza to serwerowi.
    > Chodzi mi o to, że taka samowolka sąsiada to IHMO skurwysyństwo i

    " zawiesił się serwer a ja nie zdążyłem go
    zrestartować"

    :-)