  • 1. Data: 2005-10-16 12:11:48
    Temat: Rozliczyć Aleksandra Kwaśniewskiego za pasożytnictwo ...
    Od: "Biuro Ochrony Społeczeństwa" <b...@v...net>

    ... za prywatne przyjęcia i prywatne podróże sfinansowane z pieniędzy
    społeczeństwa.
    Za zmarnowanie środków publicznych.
    Za żerowanie na biednym polskim społeczeństwie.
    Za SB-ecką przeszłość jego ojca.
    Za tortury i morderstwa, które wykonywał jego ojciec.

    Judasz - Aleksander Kwaśniewski do więzienia lub do przymusowych robót na
    rzecz społeczeństwa.
    Zbieramy się pod miejscem zamieszkania Alexa Kwaśnego i robimy samosąd.
    Ochronę, która jest utrzymywana za pieniądze społeczne usypiamy zastrzykami
    ze snajperek.
    Mile widziane inne pomysły.

    Dość tyranii pasożytów - polityków, urzędników, policjantów, wojskowych,
    biznesmenów i innych mafiozów wymuszających daniny (podatki) na ciężko
    pracującym społeczeństwie.

  • 2. Data: 2005-10-18 08:13:05
    Od: "Maciek" <m...@i...net.pl>

    "Biuro Ochrony Społeczeństwa" <b...@v...net> nabazgrało:

    > ... za prywatne przyjęcia i prywatne podróże sfinansowane z pieniędzy
    > społeczeństwa.

    Tabletki przestały działać, czy po prostu skończyły się.
    Dzwoń po pogotowie, oni to zrozumieją że sytuacja jest podbramkowa:(((

    Skad się tylu idiotów ostatnio namnożyło?
    --
    Maciek

  • 3. Data: 2005-10-18 08:15:15
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    > Za SB-ecką przeszłość jego ojca.

    to trzeba kogoś innego rozliczać, za to co robił jeszcze ktoś inny?

    > Za tortury i morderstwa, które wykonywał jego ojciec.

    To BOS też trzeba z tego rozliczyć. http://tinyurl.com/9temn

    no wiem wiem, nie wolno karmić trolla ...

  • 4. Data: 2005-10-18 08:33:31
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Maciek wrote:

    > Skad się tylu idiotów ostatnio namnożyło?

    Dostep do internetu powszechnieje...

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    ________________

  • 5. Data: 2005-10-18 15:21:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Biuro Ochrony Społeczeństwa" <b...@v...net> napisał w
    wiadomości news:dj2ai6$de8$3@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Zbieramy się pod miejscem zamieszkania Alexa Kwaśnego i robimy samosąd.
    > Ochronę, która jest utrzymywana za pieniądze społeczne usypiamy

    Za takie sformulowania mozna trafic za kraty ..

    > Mile widziane inne pomysły.

    Ubrac cie w gustowny bialy kaftanik z wiazanymi rekawkami ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-10-19 02:31:41
    Od: gropus <d...@i...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Biuro Ochrony Społeczeństwa" <b...@v...net> napisał w
    > wiadomości news:dj2ai6$de8$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Za takie sformulowania mozna trafic za kraty ..

    To zalezy kiedy. W panstwie prawa w ktorym prezesem SN jest kurwa w
    todze Lech Lutas Gardocki zalezy od biezacej partii politycznej przy
    korycie.

    Dzisaij Urbana i Nieznalska, jutgro Sokolowskiego. Tylko ze od czasu do
    czasu Kutasowi Gardockiemu noga sie powinie w Strasbourgu. I wtedy
    kiszka z kutasowego "panstwa prawa".

    > Ubrac cie w gustowny bialy kaftanik z wiazanymi rekawkami ...

    a moze jakis rzeczowy argument?

    Fundatorka sama zeznala pod przysiega ze lapoweczki z Irlandii jednak
    brala. W dodatku Fundatorka fundowala na koszt podatnikow nie placac ani
    grosza za prywatne biuro Fundacji w palacu oplacane przez podatnikow.

    A magister oczywiscie nic nie wiedzial. Jak na magistra przystalo.