  • 1. Data: 2005-10-16 10:21:27
    Temat: rozna wyskosc grzywny na rozprawie i w pisemnym postanowieniu
    Od: "Smok" <a...@p...onet.pl>

    Na rozprawie sedzia orzekl grzywne.
    Miala wynosic 800 PLN. Dostalem karteczke do kasy, grzecznie zaplacilem.
    Tymczasem w pisemnym postanowieniu, ktore do mnie dotarlo juz po jej
    zaplaceniu, grzywna wynosi 1200 PLN.
    Co mozna teraz z tym zrobic ?
    Odwolac sie do sadu ?
    W jaki sposob ?

    Z gory dziekuje za wszelkia pomoc.

    A.

  • 2. Data: 2005-10-22 12:12:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Smok napisał(a):
    > Na rozprawie sedzia orzekl grzywne.
    > Miala wynosic 800 PLN. Dostalem karteczke do kasy, grzecznie zaplacilem.
    > Tymczasem w pisemnym postanowieniu, ktore do mnie dotarlo juz po jej
    > zaplaceniu, grzywna wynosi 1200 PLN.

    A czy aby to 1200 zł = 800 zł grzywny + 400 kosztów sądowych?
    Decyduje treść pisemna postanowienia.
    Możesz złożyć zażalenie. Choć argument że ustanie powiedziano co innego
    niż jest na pismie nic ci nie da.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam