  • 1. Data: 2007-01-22 18:38:50
    Temat: wysyłka towaru pocztą... A faktura za usługi pocztowe??
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam! Mam pytanko... Otóż prowadzę serwis sprzętu elektronicznego, czasem
    jest tak, że ktoś z innego miasta chce skorzystać z moich usług. Wiadomo,
    przsyła mi sprzęt, ja go naprawiam, klient płaci mi przelewem i odsyłam sprzęt
    do niego. Koszty wysyłki księgowane są jako rozchód, czyli koszt. Pytanie brzmi
    czy za każdym razem muszę brać na poczcie fakture? jakieś potwierdzenie? Mam
    przecież dowód nadania paczki, jednak czy to wystarcza? Jest na nim cena za daną
    paczkę. Proszę o odpowiedź...

    Maciej C

  • 2. Data: 2007-01-22 18:43:53
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Maciek C napisał(a):
> [...]
    > fakture? jakieś potwierdzenie? Mam przecież dowód nadania paczki, jednak
    > czy to wystarcza? Jest na nim cena za daną paczkę. Proszę o odpowiedź...

    To jest paradoks, ale do ceny znaczka musisz doliczyć 22% vatu, jeśli
    jesteś vatowcem. Którego potem nie odzyskasz, ponieważ poczta sprzedaje
    znaczki z zerowym vatem.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-01-22 19:15:12
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Liwiusz w swoim poście napisał(a):

    > To jest paradoks, ale do ceny znaczka musisz doliczyć 22% vatu,
    > jeśli jesteś vatowcem. Którego potem nie odzyskasz, ponieważ poczta
    > sprzedaje znaczki z zerowym vatem.

    Nie jestem vatowcem, ale nie otrzymałem tez odpowiedzi na postawione pytanie?
    :( Czy muszę mieć potwierdzenie / fakture? Nie wysyłam sprzetu listem, sa to
    paczki.

    Maciej C

  • 4. Data: 2007-01-22 19:32:23
    Od: "groomer" <m...@p...lp>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem vatowcem, ale nie otrzymałem tez odpowiedzi na postawione
    > pytanie? :( Czy muszę mieć potwierdzenie / fakture? Nie wysyłam sprzetu
    > listem, sa to paczki.

    wg mojej księgowej musisz. Przedtem było to DG i trzeba było, teraz jest
    s.c. i też trzeba. Zanoszę księgowej wraz z kosztowymi i mam spokój.

    --
    groomer [CKMK]
    White Astra Kombi