  • 1. Data: 2007-01-22 16:29:30
    Temat: problem... wiatrówka
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    Witam,

    Bawiłęm sie wiatrówką - kupiona na giełdzie. Sprzedający mówił ze ne trzebe
    mieć pozwolenia,

    Strzelałem sobie na działce, przyjechała Policja i mi ja zarekwirowała.

    przysżło teraz "zaproszenie na Poclije".

    Chodzi o paragraf 51.1 ustawy o broni i amunicji

    Co mi grozi, grzywna?

    prosze o wyjaśnienie ... bo zawału dostane

    pozdr
    Marek

  • 2. Data: 2007-01-22 16:32:50
    Temat: Re: problem... wiatrówka
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    xxx <g...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > Chodzi o paragraf 51.1 ustawy o broni i amunicji
    > Co mi grozi, grzywna?
    > prosze o wyjaśnienie ... bo zawału dostane

    a strzeliles komus w kuper?

    i po 2 dniach wstał z lodówki...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2007-01-22 16:33:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 17:29:30 +0100, xxx napisał(a):

    > Co mi grozi, grzywna?

    To zalezy czym sie bawiles. Nie wydaje mi sie, zeby to byla zwykla
    wiatrowka :)) Lepiej nie sciemniac.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-01-22 16:38:32
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    a jaka miała byc nie zwykła?

    ludzie z czym mam ściemniać?

    jak niie masz nic do powiedzenia to sie nie wypowiadaj.

  • 5. Data: 2007-01-22 16:40:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To zalezy czym sie bawiles. Nie wydaje mi sie, zeby to byla zwykla
    > wiatrowka :)) Lepiej nie sciemniac.

    a moze pacany plucjanty nie odrozniaja glatkolufowej od gwintowanej, co by
    mnie wcale nie zdziwilo

    warto sie przy okazji dowiedziec na jakiej podstawie zarekwirowali

  • 6. Data: 2007-01-22 16:41:24
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    ręce mi opadają, takie wiatrówki mozna na allegro kupić... tylko ze
    drożej..i nie wymagają pozwolenia...

    co mi dzadza grzywne?, ukrzyzują?

  • 7. Data: 2007-01-22 16:59:24
    Od: "WS" <L...@c...pl>

    szerszen napisał(a):

    > a moze pacany plucjanty nie odrozniaja glatkolufowej od gwintowanej, co by
    > mnie wcale nie zdziwilo

    Jakis czas temu zmienily sie przepisy i juz mozna miec gwintowane...
    Wiatrowki o energii do 17J nie wymagają zadnych formalnosci, a powyzej
    17J należy je bodajze ( GOOGLE ;) ) zarejestować w komendzie
    powiatowej policji...

    WS

  • 8. Data: 2007-01-22 17:01:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 17:38:32 +0100, xxx napisał(a):

    > a jaka miała byc nie zwykła?

    Mogła być niezwykła.

    > jak niie masz nic do powiedzenia to sie nie wypowiadaj.

    Ty za to masz tyle do powiedzenia, że aż dech zapiera. Podałeś nam tyle
    szczegółów, że właściwie wszystko już wiadomo.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2007-01-22 17:04:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

> [...]

    > Chodzi o paragraf 51.1 ustawy o broni i amunicji
    > Co mi grozi, grzywna?
    > prosze o wyjaśnienie ... bo zawału dostane

    Owszem, niektóre przedmioty wg ustawy nie są bronią mimo iż do złudzenia
    broń przypominają, ale bawić się na działce też trzeba z głową.
    Czy zabezpieczyłeś plac "zabawy" ? Czy zabezpieczyłeś teren na linii
    strzału, tak, aby śrut nie zrobił nikomu krzywdy ? niestety, większośc
    strzelców mysli tylko o celu, strzelają głównie do puszek, do tarczy, do
    zapałek itd. nie myśląc o tym, ze przy niecelnym strzale śrut taki leci
    jeszcze dobre kilkanaście metrów, a to już jest stwarzania zagrożenia dla
    zdrowia i zycia, na co znajdzie się zapewne §

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 10. Data: 2007-01-22 17:24:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > a moze pacany plucjanty nie odrozniaja glatkolufowej od gwintowanej, co by
    > mnie wcale nie zdziwilo

    Nawet pacan wie, że obecnie gładko czy gwintolufowość nie ma znaczenia.
    Ważna jest tylko energia, a ta nie może przekraczać 17 kilodżuli.
    Poucz się chłopie to może cię do policji przyjmą;))

    --
    Pzdr
    Leszek