  • 1. Data: 2007-01-22 17:39:58
    Temat: Prosze o pomoc - ryczalt samochodowy ...
    Od: "Tomi-c" <c...@g...pl>

    Witam,
    szukam i nie moge znalezc, chodzi mi o podstawe prawna ktora pozwala
    przyznac pracownikowi ryczalt pieniezny za korzystanie samochodu w pracy,
    zasady, kwoty, sposob rozliczania, wogole wszystko zwiazane z tym tematem.
    Pomoze ktos ??

    --
    Pozdrawiam,
    Tomi-c

  • 2. Data: 2007-01-22 17:44:15
    Temat: Re: Prosze o pomoc - ryczalt samochodowy ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomi-c napisał(a):

    > Pomoze ktos ??

    Jak pracodawca chce ci to dać, to wpiszcie to do umowy o pracę i po
    kłopocie. Będzie ta podstawa prawna.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-23 08:19:50
    Od: "jk" <j...@w...pl>

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2005 r. w sprawie
    warunków ustalania oraz sposobu dodonywania zwrotu kosztów uzywania do celów
    służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebedących
    własnością pracodawcy (Dz. U. z 2002 r. nr 27 poz 271)
    szczególnie ciekawe te motorowery ....

  • 4. Data: 2007-01-23 08:21:30
    Od: "jk" <j...@w...pl>

    Poprawka : Rozporządzenie jest z 2002 roku, było nowelizowane w 2004 roku