  • 1. Data: 2003-03-21 11:26:22
    Temat: wyrok i koszty
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Dostałem wyrok w którym zasądzono na moją rzecz odszkodowanie wraz z
    zastępstwem procesowym w kwocie 3000.
    Czy to znaczy że mój adwokat zostanie opłacony i nie będę musiał mu płacić
    bo on coś próbuje sugerować że musimy się spotkać celem wynagrodzenia go
    itp.?
    Czy te 3000 jest oprócz odszkodowania?
    dzięki za info.
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2003-03-21 11:48:15
    Temat: Re: wyrok i koszty
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik kesser <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5etei$bfh$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > bo on coś próbuje sugerować że musimy się spotkać celem wynagrodzenia go

    musisz mu działke odpalić z tej egzekwowanej kwoty...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-21 11:56:25
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik kesser <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b5etei$bfh$...@a...news.tpi.pl...
    >

    > musisz mu działke odpalić z tej egzekwowanej kwoty...
    znaczy sie z tych 3000 PLN to jak adwokat wylicza swoje wynagrodzenie???

  • 4. Data: 2003-03-21 12:12:18
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik kesser <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5ev6u$nv1$...@a...news.tpi.pl...
    > znaczy sie z tych 3000 PLN to jak adwokat wylicza swoje wynagrodzenie???

    w sumie to on powinien sie zwrócic do sądu o tyt.odnosnie kosztów
    zastępstwa procesowego określajacego wysokość jego wynagrodzenia...
    a co on wliczy to juz inna sprawa ...sędzia moze sie nie zgodzić na taką
    wysokość jaką sobie policzy ...
    podawałam wczoraj dz.u odn. wynagradzania adwokatów

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-21 16:55:16
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo on coś próbuje sugerować że musimy się spotkać celem wynagrodzenia go

    Koszty zastępstwa to wynagrodzenie twojego prawnika. Czyli nie płacisz.
    To teoria.
    w praktyce może minąć 10 lat zanim dostaniesz to co sąd zasądził.
    A mecenas już chce albo chce więcej niż sąd zasądził i po to
    te spotkanie.
    Tak sobie to wymyśliłem, ciekawe czy dobrze ....
    pzdr,
    JarekM

  • 6. Data: 2003-03-21 17:11:55
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A209215AF0B8@jplwa
    nt003.jasien.net...
    > Koszty zastępstwa to wynagrodzenie twojego prawnika. Czyli nie płacisz.
    > To teoria.

    teoria? hm

    Sandra

  • 7. Data: 2003-03-21 19:07:46

> [...]