  • 1. Data: 2003-03-21 10:20:55
    Temat: podatek od spadku ?
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje>

    witam,
    jaki należy zapłacić podatek od spadku? Chodzi mi o wartośc %.

    Marg
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...

  • 2. Data: 2003-03-21 10:29:24
    Temat: Re: podatek od spadku ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "marg" <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> napisał w wiadomości
    ..
    > witam,
    > jaki należy zapłacić podatek od spadku? Chodzi mi o wartośc %.
    >
    > Marg

    Nalezy obliczyc podstawe opodatkowania a potem wyliczyc nalezny odatek wg
    odpowiedniej tabeli.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-03-21 10:44:13
    Od: c...@p...onet.pl

    > gdzie mogę znaleźć w Internecie takie tabele
    >
    > Marg

    Wszystko (prawie:) o podatku od spadków i darowizn.

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2003/P
    SD/psd_spis_tresci.html

    Pozdrawiam
    Ciacho

  • 4. Data: 2003-03-21 10:44:53
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje>

  • 5. Data: 2003-03-21 11:43:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "marg" <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> napisał w wiadomości
    ..

    > gdzie mogę znaleźć w Internecie takie tabele

    Chocby w ustawie o podatku od spadkow i darowizn.

    www.sejm.gov.pl

    Boguslaw