  • 1. Data: 2011-06-01 13:19:46
    Temat: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: "Somax" <s...@f...pl>

    O pólnocy z 31.05 na 1.06 Netia powinna wylaczyc mi telefon i internet w
    firmie. Sprawdzalem, wypowiedzenie dotarlo, jest prawidlowe etc. Jednak
    wszystko dziala. Dzwonie do nich na infolinie techniczna i tam Paniusia
    informuje mnie, zebym się nieprzejmowal - za net i telefon nie poniose
    kosztów, nawet gdybym wykonywał połączenia i korzystał z internetu, co
    wlasnie robię. Coś mi sie zdaje, że mnie panienka w kukule robi.... pytam z
    ciekawosci - czy bede musial placic za ich problemy techniczne i
    nieodlaczenie mnie od uslug?

  • 2. Data: 2011-06-01 22:22:27
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Jun 2011, Somax wrote:

> [...]
    > kosztów, nawet gdybym wykonywał połączenia i korzystał z internetu, co
    > wlasnie robię. Coś mi sie zdaje, że mnie panienka w kukule robi....

    Mogą Ci "odpuścić" ale wcale nie muszą.

    > pytam z ciekawosci - czy bede musial placic za ich problemy techniczne
    > i nieodlaczenie mnie od uslug?

    Nie.
    Zapłacisz za co innego :)
    Nieodłączenie Ciebie od autobusu również nie jest podstawą do niepłacenia
    za przejazd.
    Płacisz za *skorzystanie z ich usługi*.
    Nie za "nieodłączenie".

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-06-02 05:51:34
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Zapłacisz za co innego :)
    > Nieodłączenie Ciebie od autobusu również nie jest podstawą do niepłacenia

    alez On wypowiedzial im (skutecznie) umowe, wypowiedzenie zostalo przyjete
    bez zastrzezen. To ze oni nie dopilnowali to wylaczny ich problem.
    Kumpel kiedys wypowiedzial kablowce umowe, oni przez 4 miesiace nie
    odlaczali go.
    Nie zaplacil za te 4 miesiace ani grosza.
    Podaj podstawe prawna mowiaca o tym ze jesli nie dopatrza i nie odlacza cie
    przez rok, dwa lata... MUSISZ im zaplacic.
    Inna rzecz - wcale nie musisz korzystac z ich uslug przeciez.

  • 4. Data: 2011-06-02 05:53:39
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nieodłączenie Ciebie od autobusu również nie jest podstawą do niepłacenia
    > za przejazd.
    > Płacisz za *skorzystanie z ich usługi*.
    > Nie za "nieodłączenie".

    To znaczy może tak: mogą rozliczyć za połączenia, ale już abonament to
    IMHO musieliby odpuścić. Mamy bezumowne skorzystanie z usługi niemającej
    żadnej umownej gwarancji, a abonament jest właśnie za to.

  • 5. Data: 2011-06-02 05:58:42
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.06.2011 07:51, Misiek pisze:

> [...]
    > cie przez rok, dwa lata... MUSISZ im zaplacic.
    > Inna rzecz - wcale nie musisz korzystac z ich uslug przeciez.

    Bezumowne korzystanie z usług - są paragrafy. Z tym że w przypadku usług
    "biernych" usługodawca nie ma jak udowodnić, że ten ktoś korzystał (np.
    że oglądał programy TV) więc mogą spadać na drzewo.

  • 6. Data: 2011-06-02 06:39:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

    > alez On wypowiedzial im (skutecznie) umowe, wypowiedzenie zostalo przyjete
    > bez zastrzezen. To ze oni nie dopilnowali to wylaczny ich problem.

    Zależy czy zawarł nową umowę :-)

  • 7. Data: 2011-06-02 09:10:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/2/2011 12:51 AM, Misiek wrote:

    > alez On wypowiedzial im (skutecznie) umowe, wypowiedzenie zostalo
    > przyjete bez zastrzezen. To ze oni nie dopilnowali to wylaczny ich problem.

    Skoro wypowiedział umowe to niech nie korzysta. Dlaczego od razu musi
    cos byc odlaczone?
    Jesli korzystal po wypowiedzeniu umowy to jak najbardziej za to zapłaci.

  • 8. Data: 2011-06-02 10:47:29
    Od: "Somax" <s...@f...pl>

> [...]
    > cie przez rok, dwa lata... MUSISZ im zaplacic.
    > Inna rzecz - wcale nie musisz korzystac z ich uslug przeciez.

    A co w sytuacji gdy biore auto z wypozyczalni np na 5 dni. Przyjezdzam je
    zdac zgodnie z terminem, a oni maja awarie i nie moga auta przyjac, niewazne
    czemu. Prosza by to zrobi za dzien. I co - mam placic za 6 dni czy za 5???

    W tym wypadku przechodze z netii do innego operat. bez przeniesienia numeru
    wiec jak dzwonie sobie to dlaczego mam sprawdzac czy linia jeszcze jest
    netiowska a nie inna? Internet to samo. Jakim prawem mam placic za ich
    pierdolnik w systemie? Net nadal dziala, telefon zostal dzis odlaczony z
    godzine temu :)

  • 9. Data: 2011-06-02 11:02:18
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a dzia?aj?cy telefon
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-06-01 15:19, Somax pisze:
    > pytam z
    > ciekawosci - czy bede musial placic za ich problemy techniczne i
    > nieodlaczenie mnie od uslug?

    jeśli bedziesz korzystal to podstawa by sie znalazla...

    --
    pozdr
    luck

  • 10. Data: 2011-06-02 11:13:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 12:47:29 +0200, Somax napisał(a):

> [...]
    > czemu. Prosza by to zrobi za dzien. I co - mam placic za 6 dni czy za 5???

    Wtedy albo zdajesz od razu na papierek zostawiając samochód, a następnego
    dnia przychodzisz się rozliczyć. Albo bierzesz samochód na kolejny dzień i
    za to płacisz.

    > W tym wypadku przechodze z netii do innego operat. bez przeniesienia numeru
    > wiec jak dzwonie sobie to dlaczego mam sprawdzac czy linia jeszcze jest
    > netiowska a nie inna?

    Bo leży to w twoim interesie - dobry powód? Poza tym masz potwierdzenie od
    drugiego operatora że aktywował usługę?

    Henry