    From: "Somax" <s...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Date: Thu, 2 Jun 2011 12:47:29 +0200

    > alez On wypowiedzial im (skutecznie) umowe, wypowiedzenie zostalo przyjete
    > bez zastrzezen. To ze oni nie dopilnowali to wylaczny ich problem.
    > Kumpel kiedys wypowiedzial kablowce umowe, oni przez 4 miesiace nie
    > odlaczali go.
    > Nie zaplacil za te 4 miesiace ani grosza.
    > Podaj podstawe prawna mowiaca o tym ze jesli nie dopatrza i nie odlacza
    > cie przez rok, dwa lata... MUSISZ im zaplacic.
    > Inna rzecz - wcale nie musisz korzystac z ich uslug przeciez.

    A co w sytuacji gdy biore auto z wypozyczalni np na 5 dni. Przyjezdzam je
    zdac zgodnie z terminem, a oni maja awarie i nie moga auta przyjac, niewazne
    czemu. Prosza by to zrobi za dzien. I co - mam placic za 6 dni czy za 5???

    W tym wypadku przechodze z netii do innego operat. bez przeniesienia numeru
    wiec jak dzwonie sobie to dlaczego mam sprawdzac czy linia jeszcze jest
    netiowska a nie inna? Internet to samo. Jakim prawem mam placic za ich
    pierdolnik w systemie? Net nadal dziala, telefon zostal dzis odlaczony z
    godzine temu :)