  • 1. Data: 2011-06-01 11:22:48
    Temat: obuwie - niezgodnosc towaru z umowa
    Od: gomader <g...@g...com>

    Witam,
    Mam problem, kupilem buty i po niecalych dwoch miesiach rozerwaniu ulegl
    material, czyli w tym wypadku niezgodnosc towaru z umowa byl zbyt slaby
    material, naprawili to dajac mocniejsza skore, niestety nie podaba mi
    sie wyglad tej skory...

    chyba moja obawiazek nie tylko zamiany slabego materialu na mocniejszy,
    ale rowniez doprowadzenia wygladu do stanu jaki byl w momencie kupna?

    prawie nowe buty i mam chodzic ze skorzana lata? cos tu chyba jest nie
    tak...

    czy sa jakies paragrafy aby zmusic ich do doprowadzenia wygladu do stanu
    normalnego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-01 11:32:45
    Temat: Re: obuwie - niezgodnosc towaru z umowa
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 13:22:48 +0200, gomader napisał(a):

    > czy sa jakies paragrafy aby zmusic ich do doprowadzenia wygladu do stanu
    > normalnego?

    Tak są ;)
    Bronx.

  • 3. Data: 2011-06-01 11:44:23