  • 41. Data: 2011-06-09 05:20:06
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011, Somax wrote:

    > A co w sytuacji gdy biore auto z wypozyczalni np na 5 dni. Przyjezdzam je
    > zdac zgodnie z terminem, a oni maja awarie i nie moga auta przyjac, niewazne
    > czemu. Prosza by to zrobi za dzien. I co - mam placic za 6 dni czy za 5???

    Dobrze opisał to "witek" - dlaczego nie chcesz przyjąć do wiadomości,
    że masz płacić jeśli *TY* będziesz korzystał na *swoje* potrzeby?
    Ich prośba żeby "przyjechać jutro" sprowadza się do korzystania
    na *ich* potrzeby.

    > W tym wypadku przechodze z netii do innego operat. bez przeniesienia numeru
    > wiec jak dzwonie sobie to dlaczego mam sprawdzac czy linia jeszcze jest
    > netiowska

    A tu to widać czegoś nie doczytałem. Zalożyłem że ma nastąpić
    "cisza na linii". Mea culpa :)

    pzdr, Gotfryd