  • 1. Data: 2011-06-01 10:57:41
    Temat: no to już wiemy, że mordowanie ludności cywilnej jest cacy
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sad-wydal-wyrok-ws-zo
    lnierzy-z-nangar-
    khel,1,4405110,wiadomosc.html

    Dlaczego nawet przez chwilę nie łudziłem się, że wyrok będzie inny?

  • 2. Data: 2011-06-01 11:01:46
    Od: dEXTER <p...@g...pl>

    W dniu 2011-06-01 12:57, Piotrek pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sad-wydal-wyrok-ws-zo
    lnierzy-z-nangar-
    > khel,1,4405110,wiadomosc.html
    >
    > Dlaczego nawet przez chwilę nie łudziłem się, że wyrok będzie inny?

    to działania wojenne. Amerykanie co róż robią popełniają takie błędy
    nikt im się nie dobiera do d***.

    R.

  • 3. Data: 2011-06-01 11:10:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sad-wydal-wyrok-ws-zo
    lnierzy-z-nangar-
    > khel,1,4405110,wiadomosc.html
    >
    > Dlaczego nawet przez chwilę nie łudziłem się, że wyrok będzie inny?

    A ja się obawiałem, że właśnie bedzie inny, bo moim zdaniem są niewinni.
    Wysłaliśmy żołnierzy na wojne, a potem sie dziwimy, że walczą. Teraz
    jeszcze oczekuję na wysokie odszkodowanie dla nich za zatrzymanie ich z
    pogwałceniem godności żołnierza jak terrorystów przed kamerami i będę
    gorąco im sekundował w tych wysiłkach.

  • 4. Data: 2011-06-01 11:18:07
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    lnierzy-z-nangar-
    > khel,1,4405110,wiadomosc.html
    >
    > Dlaczego nawet przez chwilę nie łudziłem się, że wyrok będzie inny?

    1. oni tam pojechali strzelać i zabijać

    2. inny wyrok mógłby doprowadzić do tego, że następny bałby się strzelać
    a na wojnie to byłoby niedobre

    Icek

  • 5. Data: 2011-06-01 11:22:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 12:57:41 +0200, Piotrek napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sad-wydal-wyrok-ws-zo
    lnierzy-z-nangar-
    > khel,1,4405110,wiadomosc.html
    >
    > Dlaczego nawet przez chwilę nie łudziłem się, że wyrok będzie inny?

    Słuszny wyrok sąd się nie ugiął.

  • 6. Data: 2011-06-01 11:31:22
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 13:18:07 +0200, Icek napisał(a):

    > 1. oni tam pojechali strzelać i zabijać

    Dlatego w "razie czego" to powinni odpowiadać ci którzy ich (żołnierzy) tam
    wysłali.

  • 7. Data: 2011-06-01 12:31:00
    Temat: Re: no to ju? wiemy, ?e mordowanie ludno?ci cywilnej jest cacy
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    lnierzy-z-nangar-

    > Słuszny wyrok sąd się nie ugiął.

    Ja bym za to tego kutasa prokuratora i odpowiedzialnych za sposób
    aresztowania żołnierzy wyposażył w pomarańczowe odblaskowe mundury i wysłał
    do Afganistanu na półroczny patrol.

  • 8. Data: 2011-06-01 12:49:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > posiadania własnego zdania, w tym odmówienia wykonania absurdalnego
    > rozkazu.

    byłeś tam, widziałeś, że mówisz absurdalnego?
    fajnie się tak gada, jak się nie ma pojęcia o czym ale swoja wizję świata
    uważa za jedynie słuszną

    > Ten wyrok w oczywisty sposób dał ciche przyzwolenie na kontynuowanie
    > takich
    > praktyk w przyszłości,

    idź do wojska, pojedź na misję, przemyśl sprawę, a potem wróć i zobaczymy
    czy nadal będziesz wypisywał podobne bzdury, najfajniej to tak sobie pisać,
    jak wojnę zna się z czterech pancernych :)

  • 9. Data: 2011-06-01 14:33:34
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-01 13:18, Icek pisze:

    > 1. oni tam pojechali strzelać i zabijać
    >
    > 2. inny wyrok mógłby doprowadzić do tego, że następny bałby się strzelać
    > a na wojnie to byłoby niedobre

    Nie znasz się.
    Teraz, wg wytycznych europejskich wojsko na wojnie ma się zachować tak,
    jak oddziały holenderskie w Srebrenicy.
    Żołnierzom-warchołom UE mówi zdecydowane "NIE"!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2011-06-01 17:06:23
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "dEXTER" napisał w wiadomości grup
    >to działania wojenne. Amerykanie co róż robią popełniają takie błędy nikt
    >im się nie dobiera do d***.

    Jeśli wyrok uniewinniający oznacza, że został obroniony honor POLSKIEGO
    ŻOŁNIERZA to co zrobić z prokuratorami nadal w ten honor godzącymi??? Chodzą
    oni w mundurach polskiego żołnierza.