  • 1. Data: 2004-03-26 09:20:16
    Temat: wypowiedzenie umowy w współpracy
    Od: "marta" <m...@N...pl>

    Mam taki problem:
    W tamtym roku założyłam DG, i podpisałam umowę o współpracy z byłym
    pracodawcą
    Teraz chciałabym ją rozwiązać
    W umowie jest punkt w którym jest określony termin płatności do 5-tego
    każdego miesiąca
    Jest tez okres wypowiedzenia 3 m-ce.
    Usługodawca płaci jak chce (przeważnie w trzech ratach - około 25 mam na
    koncie zapłatę za fakturę z terminem 05)
    Cz w takiej sytuacji mogę zerwać umowę bez okresu wypowiedzenia z winy
    Usługodawcy, w trybie natychmiastowym?

    Z góry dziekuje

  • 2. Data: 2004-03-26 09:43:16
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w współpracy
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    To zależy jakie postanowienia są w umowie co do jej rozwiązania bez
    wypowiedzenia. Sprawę załatwiło by postanowienie "nie wykonuje obowiązków
    nałożonych umową". Wtedy jak znów nie zapłaci to wezwanie z zagrożeniem
    rozwiązania. I jak sytuacja się powtórzy to rozwiązanie. Ale za mało danych
    podałaś.
    pozdrawiam
    Radek
    Użytkownik "marta" <m...@N...pl> napisał