  • 41. Data: 2007-06-16 09:07:06
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 23:38
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttzfqaqurgp2nr@sempron>):

    > Chyba Ci sie Rzeczpospolite pomylily :) To nie cena jest najwazniejsza w
    > przetargu. Gdyby tak bylo, na uczelni uczonoby OpenOffice.

    Taaaaaaa.... Wiesz ile kosztuje MSO uczelnię? 100zł? 200zł?
    Moje LO dostało teraz propozycję kupienia całości za 300zł w wersji dla
    całej szkoły i dla uczniów do domów.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 42. Data: 2007-06-16 10:01:07
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-06-2007 o 11:07:06 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Taaaaaaa.... Wiesz ile kosztuje MSO uczelnię? 100zł? 200zł?
    > Moje LO dostało teraz propozycję kupienia całości za 300zł w wersji dla
    > całej szkoły i dla uczniów do domów.

    W porownaniu do zera zlotych, z mozliwoscia zastosowan komercyjnych jest
    to i tak kiepskie rozwiazanie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 43. Data: 2007-06-16 10:03:51
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-06-2007 o 11:04:08 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Oficjalny gdzie?

    Chociazby tu:
    American National Standards Institute

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 44. Data: 2007-06-16 10:05:10
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    > Ojejku, a kto te normy ustala? Bo jak na razie to widzę, że uczelnia i
    > formaty ODF też się nie mieszczą.

    Nie wiem kto dokladniej ale ODF jest juz - chyba - standardem ISO.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 45. Data: 2007-06-16 10:08:56
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 16-06-2007 o 12:05:10 Jasko Bartnik <a...@s...nadole>
    napisał(a):

    > Nie wiem kto dokladniej ale ODF jest juz - chyba - standardem ISO.

    I jest potwierdzenie:
    http://7thguard.net/news.php?id=5053

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 46. Data: 2007-06-16 10:16:29
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Krzysiek M. pisze:
> [...]

    Atramentem i patyczkiem nie da się uzyskać porównywalnej jakości.
    Sprawdzone ;-) , a o rodzaj tuszu u nas się nie czepiali.

    No właśnie.

    Marzena

  • 47. Data: 2007-06-16 10:36:19
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembi?ski)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > Oficjalny gdzie?

    'Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 października 2005
    r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych',
    Dz. U. z dnia 28 października 2005 r.

  • 48. Data: 2007-06-16 11:07:16
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    [...]

  • 49. Data: 2007-06-16 12:35:27
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 12:16
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f50dbe$lv9$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Atramentem i patyczkiem nie da się uzyskać porównywalnej jakości.

    I w końcu zrozumiałaś. Calkiem też się nie da i profesor TO zakwestionował.
    A nie samą calkowatość.

    > Sprawdzone ;-) , a o rodzaj tuszu u nas się nie czepiali.

    Bo dawał te same efekty. Jakby nie dawał, to by się czepiali, prawda?

  • 50. Data: 2007-06-16 12:36:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 12:03
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tt0d8prbrgp2nr@sempron>):

    > Chociazby tu:
    > American National Standards Institute

    Coś przespałem? Już jesteśmy kolejnym stanem USA? Na razie tylko o
    dupowłaźnictwie wiedziałem. Ale żeby aż tak....