  • 1. Data: 2007-06-14 17:49:53
    Temat: poczwórna kata z ORANGE
    Od: "jasiek" <b...@w...pl>

    Witam,

    Mam do Was pytanie odnośnie podczwórnego karania uzytkowników przez ORANGE.
    Opis sytuacji:
    W związku z niezapłaconą jedną FV za usługi, zostały zablokowane połączenia
    wychodzące na wszystkich telefonach przypisanych do mojego konta - czyli 4
    sztukach.
    Po otrzymaniu kolejnej faktury otrzymałem do zapłaty po 20zł za odblokowanie
    każdego numeru! W sumie 80zł!!!
    Otrzymałem informację z ORANGE, że nie ma możliwości rozbicia numerów na 4
    różne konta. Ale ja miałem na zapłacenie 3/4 rachunki i nie wiem dlaczego
    mam płacić za coś za co mogłem zapłacić, ponieważ orange nie może rozbić mi
    konta na 4, tak abym otrzymał 4 faktury. Gdybym miał 100 telefonów i za kazy
    do zapłacenia 20zł to za opóźnienie musiałbym zapłacić 2000zł, bo nie da się
    rozbić, chodziaż miałbym kaseaby zapłacić za 99. :)

    Czy ORANGE ma prawo naliczać mi 4 takie same opłaty, za to że mam 4
    telefony, a oni nie moga wystawić mi 4 faktur, bo "w systemie" nie ma takiej
    możliwości?

    --
    dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-14 21:12:09
    Temat: Re: poczwórna kata z ORANGE
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jasiek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ORANGE ma prawo naliczać mi 4 takie same opłaty, za to że mam 4
    > telefony, a oni nie moga wystawić mi 4 faktur, bo "w systemie" nie ma

    Spróbuj może płacić w terminie to powinno rozwiązać problem z karami za
    każdy numer :-)
    Foti

  • 3. Data: 2007-06-15 09:40:12
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 14 Cze, 19:49, "jasiek" <b...@w...pl> wrote:

    > telefony, a oni nie moga wystawić mi 4 faktur, bo "w systemie" nie ma takiej
    > możliwości?

    IMO to sa 4 osobne usługi dla Twojej firmy -prowadzenie pierwszego,
    drugiego, i reszty telefonow. Jak chcesz zarzadaj tego na pismie
    uzasadniajac ze "do celow rozliczeniowych sa Ci potrzebne osobno" a
    "system" to niech sobie poprawia. ;)

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-06-15 12:45:02
    Od: "jasiek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj może płacić w terminie to powinno rozwiązać problem z karami za
    > każdy numer :-)

    Nie zaśmiecaj grupy durnymi uwagami. Służą one w nieco innym celu...
    I dla Twojej niedoświadczonej wiadomości - gdybym ja dostawał kase od takich
    cwaniaczków jak Ty w terminie to z miłą chęcią płaciłbym nawet za 2 miesiące
    z góry.
    Z mojej strony EOD na temat płacenia w terminie.

    --
    pozrawiam

  • 5. Data: 2007-06-22 16:08:06
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    jasiek pisze:

    > Nie zaśmiecaj grupy durnymi uwagami. Służą one w nieco innym celu...

    Rada była mądra, tylko Ty nie potrafisz się do niej zastosować.

    > I dla Twojej niedoświadczonej wiadomości - gdybym ja dostawał kase od
    > takich cwaniaczków jak Ty w terminie to z miłą chęcią płaciłbym nawet za
    > 2 miesiące z góry.

    Jasne, nie płacę bo mi nie płacą - świetny wykręt. Dlaczego ktoś ma
    cierpieć z tego powodu żeś dupa a nie przedsiębiorca i nie potrafisz od
    swoich kontrahentów wyegzekwować należności ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio