  • 1. Data: 2007-06-14 18:20:32
    Temat: zmiana miasta a wypowiedzenie
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl>

    witam,

    firma w ktorej pracuje, planuje zamknac nasz oddział w moim miescie i skupic
    sie i rozszerzyc dzialanosc w stolicy. Czy w zwiazku z tym moj pracodawca
    moze mi postawic ultimatum
    "przeniesienie mnie do stolicy, ewentualnie moze się z tym wiązać awans albo
    podwyżka" a jak się nie zgodzę to kazać mi złożyć wypowiedzenie za
    porozumieniem stron albo na własną prośbę?

    oczywiscie w tej sytuacji wolalabym zostac zwolniona, bo nie zamierzam sie
    przenosic do warszawy, bo tu mam dom i rodzinę a zalezy mi na chocby zasiłu
    do czasu gdy nie znajde innej pracy?

    nie znam sie na prawie pracy, a cholernie sie boje nieczystego zagrania z
    jego strony...

    co radzicie? jak to rozwiązać by było na moja korzysc?

    czy jak likwiduje sie oddział, to powinnam dostac jakąś odprawę?

    z góry dziękuję za odpowiedzi...

  • 2. Data: 2007-06-16 10:25:57
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl>

    witam,

    firma w ktorej pracuje, planuje zamknac nasz oddzia3 w moim miescie i skupic
    sie i rozszerzyc dzialanosc w stolicy. Czy w zwiazku z tym moj pracodawca
    moze mi postawic ultimatum
    "przeniesienie mnie do stolicy, ewentualnie moze sie z tym wi1zaa awans albo
    podwy?ka" a jak sie nie zgodze to kazaa mi z3o?ya wypowiedzenie za
    porozumieniem stron albo na w3asn1 proobe?

    oczywiscie w tej sytuacji wolalabym zostac zwolniona, bo nie zamierzam sie
    przenosic do warszawy, bo tu mam dom i rodzine a zalezy mi na chocby zasi3u
    do czasu gdy nie znajde innej pracy?

    nie znam sie na prawie pracy, a cholernie sie boje nieczystego zagrania z
    jego strony...

    co radzicie? jak to rozwi1zaa by by3o na moja korzysc?

    czy jak likwiduje sie oddzia3, to powinnam dostac jak1o odprawe?

    z góry dziekuje za odpowiedzi...

  • 3. Data: 2007-06-16 11:28:58
    Temat: Re: zmiana miasta a wypowiedzenie
    Od: "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl>

    Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo
    > podwy?ka" a jak sie nie zgodze to kazaa mi z3o?ya wypowiedzenie za
    > porozumieniem stron albo na w3asn1 proobe?

    Zmiana miejsca pracy moze sie wiazac ze zmiana warunkow (umowy) pracy na
    ktore sie nie musisz godzic.

  • 4. Data: 2007-06-16 17:36:46
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl>

    Zmiana miejsca pracy moze sie wiazac ze zmiana warunkow (umowy) pracy na
    > ktore sie nie musisz godzic.

    i co wtedy jak się nie zgodzę?
    proacodawca mnie zwolni czy wypowiedzenie za porozumieniem stron? w tej
    sytuacji wolę oczywiscie by mnie zwolniono.