  • 1. Data: 2007-06-14 19:57:15
    Temat: Czy moge zostac ukarany przez sad za moja zmarla matke?
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    Witam,

    we wtorek bralem udzial w sprawie spadkowej po babci.
    Sprawa spadkowa zostala rozpoczeta przez moja zmarla juz matke po
    ktorej sam dziedzicze w pelni.

    Matka napisla do sadu ze nic nei wie o testamencie i prosi o
    przeprowadzenie sprawy.
    Teraz w trakcie sprawy okazalo sie ze wdowa po zmarlym bracie matki ma
    testament od 17 lat tyle ze nigdy go nie ujawnila.

    Zeznania pozostalych zyjacych osob sa rozne jedni mowia ze widzieli
    testament inni ze nie widzieli, matka sama w jednym z pism ktore
    znalazlem a ktore sa w aktach sprawy wystepowala do wdowy zeby
    testament ujawnila, ta z tego co wiem nigdy go nawet mojej matce nie
    pokazala.

    Sedzina na rozprawie jak sie dowiedziala ze jesttestament stwierdizla
    ze sprawea bedzie karna i moze sie opczec o prokurasture za skaldanie
    falszycych zeznan. Dopiero odpuscila jak sie zorientowala ze moja
    matka nie zyje.

    Czy ja jako jedyny spadkobierca po mojej matce moge zostac ukarany za
    nia jesli sie okaze ze sprawa sie nadal bedzie toczyc?

    Podrawiam,

  • 2. Data: 2007-06-14 20:11:39
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Sevi dość niespodziewanie napisał(a):
    > Czy ja jako jedyny spadkobierca po mojej matce moge zostac ukarany za
    > nia

    Nie

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2007-06-14 20:43:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sevi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Nie. Zdecydowanie nie. Zresztą w opisanej sytuacji mamy też nikt by nie
    ścigał. To, ze słyszała o jakimś testamencie i próbowała ustalić, czy jest
    nie jest jednoznaczne z wiedzą, ze istniał. Skoro wdowa odmawiała jego
    okazania, to matka spokojnie mogła założyć, że być może go po prostu nie ma
    i już.

  • 4. Data: 2007-06-14 20:44:55
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    On 14 Cze, 22:11, "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> wrote:
    > Sevi do niespodziewanie napisa (a):

    > Nie
    >
    > --
    > Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    > "kiedy za ywam e -sze , to pami tam, gdzie po o y em Viagr "
    > C Hollywood Homicidewww.ip.biz.pl

    No dzieki to mnie uspokoiles, bo jak sedzina walnela ze sprawa
    wyladuje w prokuraturze tosie wystraszylem, ale o chwili sie sama
    zorientowala ze moja matka juz nei zyje wiec jakos zmienila tona
    rozprawie ;-)

  • 5. Data: 2007-06-15 02:04:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sevi wrote:

    > Sedzina na rozprawie jak sie dowiedziala ze jesttestament stwierdizla

    Sędzina to żona sędziego.

    > ze sprawea bedzie karna i moze sie opczec o prokurasture za skaldanie
    > falszycych zeznan.

    No i mogła...

    > Dopiero odpuscila jak sie zorientowala ze moja
    > matka nie zyje.

    ...tylko z powyższego powodu zostałaby automatycznie umorzona, bo
    sprawca nie żyje.

    > Czy ja jako jedyny spadkobierca po mojej matce moge zostac ukarany za
    > nia jesli sie okaze ze sprawa sie nadal bedzie toczyc?

    ROTFL

    Co ty jesteś? Klingon? ;-> Przestępstw się wśród ludzi nie dziedziczy -
    najwyżej majątek (na plus lub minus) i niektóre cechy psychofizyczne ;)

    PS: dlaczego piszesz jak fleja? Troszkę szacunku do czytelników!

  • 6. Data: 2007-06-15 05:24:10
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    On 15 Cze, 04:04, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > S dzina to ona s dziego.

    > No i mog a...

    > ...tylko z powy szego powodu zosta aby automatycznie umorzona, bo
    > sprawca nie yje.

    > ROTFL
    >
    > Co ty jeste ? Klingon? ;-> Przest pstw si w ród ludzi nie dziedziczy -
    > najwy ej maj tek (na plus lub minus) i niektóre cechy psychofizyczne ;)
    >
    > PS: dlaczego piszesz jak fleja? Troszk szacunku do czytelników!

    Jesli Ci chodzi o literowki to sorry, spieszylem sie z calym
    szacunkiem do czytelnikow.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2007-06-15 06:14:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Sędzina to żona sędziego.

    Skąd wiesz, znasz tę sędzinę?
    I co to ma do sprawy?

  • 8. Data: 2007-06-15 09:42:19
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 04:04:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sędzina to żona sędziego.

    lawa - świat się zmienia.
    Zrób upgrade swojej czaszki bo masz zaszłości.
    Wyrażenie Sevi`ego jest jak najbardziej "aktualnie trendy".

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 9. Data: 2007-06-15 09:49:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Skąd wiesz, znasz tę sędzinę?
    > I co to ma do sprawy?

    Proszę: powiedz, że tylko udajesz głupiego...

  • 10. Data: 2007-06-15 09:51:44
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 11:42:19 +0200, Herald napisał(a):

    > lawa - świat się zmienia.
    > Zrób upgrade swojej czaszki bo masz zaszłości. Wyrażenie Sevi`ego jest
    > jak najbardziej "aktualnie trendy".

    Nie jest trendy, jest prawidłowe:
    http://www.kurnik.pl/slownik/sp.phtml?sl=s%EAdzina
    http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php?id=7270

    a jeśli "nietrendy" to jest "ofislengłydż" to ja dziękuję, postoję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,prosze;nie;fotografowac