  • 31. Data: 2007-06-15 20:14:19
    Temat: Re: wymaganie na uczelni konkretnego oprogramowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f4urjd$kkb$1@news.onet.pl...

    Na kartce papieru. Albo w pdf-ie. To wystarczy do oceny wykresu.

  • 32. Data: 2007-06-15 20:26:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 22:14
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4usqt$oc0$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Na kartce papieru. Albo w pdf-ie. To wystarczy do oceny wykresu.

    A) Nie wiem czy mówimy w danym momencie o wykresie czy o czym innym
    B) Uprościłeś.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 33. Data: 2007-06-15 20:50:28
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na kartce papieru.

    Na kartce papieru formatu A4. Czyli otwarty standard.

  • 34. Data: 2007-06-15 21:36:55
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 11:04:30 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > No cóż, pewne założenia trzeba przyjąć. A jeśli oddasz pracę w formacie
    > obsługiwanym przez MegaArkuszMarzenki, to jak ma sobie profesor otworzyć
    > to do sprawdzenia?

    MegaArkuszMarzenki nie znajduje sie normach akceptowanych formatow
    dokumentow. Ostatnio sie ludzie od OO chwalili, ze nareszcie uznano ich
    standard za oficjalny i na rowni z MS Office.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 35. Data: 2007-06-15 21:38:24
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 14:38:24 "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał(a):

    > Dlatego nadal głównym kryterium we wszelkich przetargach jest cena.

    Chyba Ci sie Rzeczpospolite pomylily :) To nie cena jest najwazniejsza w
    przetargu. Gdyby tak bylo, na uczelni uczonoby OpenOffice.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 36. Data: 2007-06-15 21:41:57
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 22:08:11 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > A w jaki sposób ma to ocenić zlecający? Ja np. zlecam nagranie audycji
    > podkastowej na zaliczenie. No i jak mi uczeń przyniesie na kasecie
    > analogowej to nie odtworzę... Albo jakbym np. zlecił film i dostał go na
    > VHS... teoretycznie celem jest audycja czy film, ale w praktyce musi
    > zostać
    > dostarczona tak, żeby dało się to ocenić. Co zresztą jest
    > odpowiednikiem ,,realnego'' życia, bo jak klient zamówi film z wesela na
    > DVD do nie będzie zadowolony z tegoż na VHS. Albo z wersji NTSC zamiast
    > PAL.

    Ale tu jest nieco inna sytuacja: praca domowa to film nagrany na VHS,
    student zrobil na DVD i dal do zgrania na VHS. Ta wersje oddal
    prowadzacemu. A prowadzacy uznal, ze praca nie spelnia wymogow, bo zostala
    nagrana najpierw na DVD i kazal studentowi kupic sobie kamere VHS.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 37. Data: 2007-06-15 21:43:42
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 15-06-2007 o 13:44:06 Zbyszek <n...@o...px> napisał(a):

    > 60dniowy office 2007 z którąś z ostatnich "Gazeta Prawna".
    > Na płytce office 2007 + internet explorer 7

    Ale to pewnie nie moze byc Office 2007 tylko musi byc np 97... bo taki
    jest prowadzacy. Znajdzcie traial do tego :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 38. Data: 2007-06-15 21:52:33
    Od: Piotr Dembiński <p...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Chyba Ci sie Rzeczpospolite pomylily :) To nie cena jest najwazniejsza w
    > przetargu. Gdyby tak bylo, na uczelni uczonoby OpenOffice.

    Chodzi właśnie o to, że wszelkie urzędy wybierają zawsze najtańszą
    ofertę, która spełnia wymagania.

  • 39. Data: 2007-06-16 09:04:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 23:36
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttzfntckrgp2nr@sempron>):

    > MegaArkuszMarzenki nie znajduje sie normach akceptowanych formatow
    > dokumentow.

    Ojejku, a kto te normy ustala? Bo jak na razie to widzę, że uczelnia i
    formaty ODF też się nie mieszczą.

    > Ostatnio sie ludzie od OO chwalili, ze nareszcie uznano ich
    > standard za oficjalny i na rowni z MS Office.

    Oficjalny gdzie?

  • 40. Data: 2007-06-16 09:06:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 23:41
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttzfv7owrgp2nr@sempron>):

> [...]
    > prowadzacemu. A prowadzacy uznal, ze praca nie spelnia wymogow, bo zostala
    > nagrana najpierw na DVD i kazal studentowi kupic sobie kamere VHS.

    Nieprawda. Prowadzący nie włazi w środek i nie szpieguje z czego to
    zgrali... Sęk w tym, że jak sam przyznaje wątkotwórca:

    > W dodatku wyeksportowane .xls wygląda w excelu troche inaczej niz w
    open-calc

    a więc nastąpiło pogorszenie jakości przy przegrywaniu i ocena jest niższa
    za owo pogorszenie jakości.