  • 11. Data: 2012-12-13 23:26:53
    Temat: Re: wyciszanie dźwięku aparatu - nielegalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2012 22:27, Liwiusz pisze:

    > Chyba trzeba zrobić zrzutkę na klawiaturę dla Andrzejka, bo się mu
    > zacięła ;)
    >
    > Ad rem:
    > http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2012/16/t
    elefony-w-komorkach-musza-wydawac-dzwiek-takie-prawo
    .aspx

    Tobie polecam zakup atlasu geograficznego ;->

    A przynajmniej spytaj się jakiegoś policjanta w jakim kraju się
    znajdujesz, bo nieźle się zgubiłeś, skoro wydaje ci się, że jesteś w
    Korei ;->

    Fakt, może powinienem uciąć cytat, żeby było widać iż nie odnoszę się do
    "innych krajów".

  • 12. Data: 2012-12-13 23:30:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ja rozumiem, że starożytny Rzymianin mógł sobie nie zdawać
    > sprawy z zakresu samostanowienia np. Chin i ROTFLować
    > z pełnym przekonaniem że jak czegoś nie ma w Cesarstwie to
    > nie ma nigdzie, z domniemaniem że "Cesarstwo" to jest to
    > cesarstwo o którym on myśli :>

    Mój ROTFL odnosił się do "czy jest nielegalne w RP". W jakimś dzikim
    kraju w ogóle używanie albo nawet posiadanie tych "kradnących dusze"
    urządzeń może być nielegalne. Czy też chodzenie z odkrytą twarzą.

  • 13. Data: 2012-12-13 23:42:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-10 21:51, __Waldek pisze:
    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?

    Na marginesie: http://www.google.pl/#hl=pl&q=niedorzeczne+przepisy

    "Na Alasce nie wolno budzić niedźwiedzi ze snu zimowego w celu zrobienia
    im fotografii."

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2012-12-14 09:31:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .aioe.org
    *jurski* napisał(-a):

    > Najwyższą karą sankcjonowane jest to w kamerze otworkowej.

    Masz na myśli kamerę obscura? ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2012-12-14 09:53:02
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-14 09:31, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .aioe.org

    > Masz na myśli kamerę obscura? ;)

    W każdym razie pewnie myślał o karze wymierzanej w podręcznikowy sposób
    kamerą do kolonoskopii. ;)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 16. Data: 2012-12-14 10:01:30
    Od: barabella <lew1961%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    http://lubczasopismo.salon24.pl/rodzynkizzakalca/pos
    t/472070,stan-wojenny-2012-komuno-wroc

  • 17. Data: 2012-12-14 11:16:05
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-14 09:31, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .aioe.org

    > Masz na myśli kamerę obscura? ;)

    Jak obscura, to camera

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 18. Data: 2012-12-14 19:01:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Dec 2012, $heikh el $hah wrote:

    > Na marginesie: http://www.google.pl/#hl=pl&q=niedorzeczne+przepisy
    >
    > "Na Alasce nie wolno budzić niedźwiedzi ze snu zimowego w celu zrobienia im
    > fotografii."

    W kwestii formalnej - dokładnie tak działający przepis jest jednym
    z niewielu NAPRAWDĘ obowiązujących w Polsce zakazów fotografowania
    opartym o przepis z ustawy.
    Było, chyba na prfc (i być może .prawo).
    Po prawdzie nie dotyczy niedźwiedzi a ptactwa, nie snu zimowego
    a bodaj gniazdowania, ale (z dokładnością do Radia Erewań) idea
    jest ta sama :D

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2012-12-14 19:04:17
    Temat: OT: wyciszanie dźwięku aparatu - nielegalne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Dec 2012, Maruda wrote:

    > Jak obscura, to camera

    Przy okazji daj w ucho redakcji któregoś popularnonaukowego
    czasopisma, tego od "ditlenku" (nie wnoszę sprzeciwu do
    dwutlenku i dioksydianów rzecz jasna).

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-12-14 19:06:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "__Waldek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy fotografowanie z wyłączonym dźwiękiem migawki/focusa w aparacie foto
    > lub komórce jest nielegalne w RP albo jakimkolwiek innym kraju?
    > TIA i pzd -

    w japonii producenci telefonow porozumieli sie we wlasnym zakresie,
    w arabii saudyjskiej warto sprawdzic bo mieli okresowego bana na
    telefony z aparatem wogole, w stanach byl projekt w 2009 ale nie
    przeszedl, w korei poludniowej chyba tez sie przymierzaja

    http://android.stackexchange.com/questions/32442/jur
    isdictions-where-camera-shutter-sound-is-mandated-by
    -law