  • 1. Data: 2002-06-13 08:42:32
    Temat: wlasna dzialalnosc
    Od: "wojownik Kola" <k...@z...org>

    Witam!!!
    Mam pytanie, w związku z planowanym rozpoczęciem działalności
    gospodarczej (os. fizyczna). Jakie potencjalnie problemy prawne czekają mnie
    w związku z tym?

    pies. może jakaś strona traktująca na w/w temat?

    pozdro
    Kola
    Zagłębie Lubin

  • 2. Data: 2002-06-13 13:54:31
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc
    Od: "MSW" <m...@w...pl>

    > Mam pytanie, w związku z planowanym rozpoczęciem działalności
    > gospodarczej (os. fizyczna). Jakie potencjalnie problemy prawne czekają
    mnie
    > w związku z tym?

    największe problemy to :
    ZUS i US :)

    msw

  • 3. Data: 2002-06-13 15:28:52
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MSW" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mnie
    >
    > największe problemy to :
    > ZUS i US :)
    >
    > msw

    W proporcjach 99% ZUS a 1% US :)
    Czekam aż ktoś wytoczy proces ZUS'owi za prowadzenie przestępczości
    zorganizowanej ściągającej haracze i nazywaja to ochroną :)

    Pzdr
    Serwiz

  • 4. Data: 2002-06-13 21:40:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 13 Jun 2002 17:28:52 +0200), "Serwiz"
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >W proporcjach 99% ZUS a 1% US :)
    >Czekam aż ktoś wytoczy proces ZUS'owi za prowadzenie przestępczości
    >zorganizowanej ściągającej haracze i nazywaja to ochroną :)

    O nie mój drogi, Zus zapewne niezaprzeczalnie można nazwać organizacją
    przestępczą, ale zorganizowaną w żadnym wypadku nie :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)