  • 1. Data: 2002-06-13 07:57:28
    Temat: Nie pozwalajacy spac sasiad - POMOCY !!!
    Od: "Adaś N." <a...@f...onet.pl>

    Ma spory problem z sasiadem, ktory notorycznie zakloca cisze nocna glosnymi
    pijackimi imprezami i sluchaniem "muzyki".
    Nie skutkuja rozmowy z nim, na poczatku zeszlego tygodnia wezwalem Policej
    kolo 2 w nocy ktora ich uciszyla. Caly tydzien byl spokoj ale teraz znowu
    zaczyna.
    Co moge na to poradzic?? Juz nie wytrzymuje, co druga noc nie moge spac a
    rano musze wstac do pracy, to jest koszmar.
    Koles ma wszystko i wszystkich w d...
    Dodam ze nie jestem zameldowany poniewaz wynajmuje to mieszkanie,
    podejrzewam ze ten koleszka rowniez.
    Czy w tym kraju mozna takie chamowi cos zrobic?
    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

    Adaś N.
    (((.)))
    a...@f...onet.pl
    ***********************

  • 2. Data: 2002-06-13 08:21:51
    Temat: Re: Nie pozwalajacy spac sasiad - POMOCY !!!
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Adaś N. napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
    >podejrzewam ze ten koleszka rowniez.
    >Czy w tym kraju mozna takie chamowi cos zrobic?

    Mozna. Za kazdym razem wzywać policję, za kolejnym wezwaniem po prostu
    wlepią mu mandat, mozna sprawę skierowac do sądu grodzkiego, najlepiej jak
    dołączą się inni sąsiedzi. Jak kolo parę razy wybuli na mandat, to może mu
    się odechce.

    --
    ___________________"Stachanow"______ _ _ ___ ______ __ _ _
    Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

  • 3. Data: 2002-06-13 08:27:02
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Jaszyn napisał(a) w wiadomości: ...

    >mozna sprawę skierowac do sądu grodzkiego, najlepiej jak
    >dołączą się inni sąsiedzi.

    Zakłócanie ciszy nocnej jest wykroczeniem. Oczywiście wniosek o ukaranie
    może do sadu skierować policja, straż miejska, rozmaite inspekcje. Karą za
    wykroczenie może być: areszt od 5 do 30 dni, grzywna od 20 do 5 tys. zł,
    mandat. A najlepiej jak policje oprócz ciebie będą wzywac inni sąsiedzi.

  • 4. Data: 2002-06-13 11:08:40
    Od: "j_gorzkiewicz" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...

> [...]
    > Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

    Wie Pani co ja mam ten sam problem z sąsiadem i w rzeczywistości żadne
    interwencje nie pomagają poza tym u mnie jest większy kłopot jest to
    nienormalny alkoholik, awanturnik który do tego ma jedną szóstą udziału w
    budynku. Mam do Pani wielko prośbę jeśli ma pani może jakiś informacje nowe
    co można z takim człowiekiem zrobić proszę o kontakt.