  • 1. Data: 2002-06-13 07:02:50
    Temat: Co mnie czeka
    Od: "Mabu" <m...@k...chip.pl>

    Witam wszystkich serdecznie !!!
    Zwracam sie do Was z prosba o wyjasnienie i pomoc.
    Kupilem trzy lata temu samochod na raty. Kredyt wziety jest na 6 lat. Z
    powodu utraty pracy przez ostatnie trzy miechy nie placilem rat. Przez caly
    zeszly miesiac wydzwaniali do mnie z banku prawie codziennie. Za kazdym
    razem tlumalczylem im ze nie mam z czego teraz im zaplacic ale jak tylko
    znajde prace to postaram sie jak najszybciej im to uregulowac. Kiedy przy
    ostatniej rozmowie wkurzony powiedzialem im ze dostana czesc zaleglosci
    dopiero pod koniec czerwca bo tak dostane dopiero kase z nowej pracy
    powiedzieli ze w takim razie rowiazuja ze mna umowe. Wczoraj dzwonil do mnie
    jakis windykator z banku w celu odebrania mi samochodu. Nie zgodzilem sie z
    nim i powiedzialem ze samochod jest mi potrzebny do pracy (jestem
    hadnlowcem) i zeby dali sobie na luz to na koniec miesiaca ureguluje polowe
    zaleglosci a za miesiac reszte. W tym momencie gosciu stwierdzil ze oddaje
    sprawe do komornika. I teraz moje pytanie: co mnie czeka i co z tym moge
    zrobic ?

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-06-13 07:29:24
    Temat: Re: Co mnie czeka
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > sprawe do komornika. I teraz moje pytanie: co mnie czeka i co z tym moge

    takie sprawy zalatwia sie pisemnie nie telefonicznie ( to znacznie wydluzy
    czas )
    bankowi zalezy na tym zebys splacil kredyt , a nie oddal im samochod ,
    napisz prosbe o prolongowanie i wplacaj chociaz glupie kwoty , napisz prosbe
    o ugode , zalaczajac kwit z urzedu pracy zes bezrobotny.
    jestes handlowcem
    :)))
    kombinuj

    sqrczak