  • 1. Data: 2006-09-04 11:44:17
    Temat: wezwanie/ straz miejska/ beldna data :-)
    Od: " eluaela" <e...@W...gazeta.pl>

    witajcie ,
    niesiwadomie zaparkowalam na miejscu dla niepelnosprawnych, art 92 KW
    ,dostalam wezwanie ze strazy miejskiej ze w ciagu 7 dni mam sie zglosic i
    wyjasnic. co to oznacza ? bedzie mandat czyt tylko upomnienie? Nie neguje
    swojej winy, ale smiac mi sie chce ,bo mam wezwanie i widze ze pomylili sie w
    dacie ,napisali ze 4.10.2006 r o tej i o tej godzinie doszlo do wykroczenia...
    a to data przyszla.
    Nie mozna wystawiac dokumentow z data przyszlla, 4.10. 2006 r !
    Jak to zalatwic ,ja popelnilam wykroczenie a oni blad formalny, na jaki
    przepis sie powolywac? czy mozna stwierdzic niewazniosc takiego
    dokumnetu?Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2006-09-04 12:33:15
    Temat: Re: wezwanie/ straz miejska/ beldna data :-)
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik " eluaela" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to zalatwic ,ja popelnilam wykroczenie a oni blad formalny, na jaki
    > przepis sie powolywac? czy mozna stwierdzic niewazniosc takiego

    Twierdzisz że twoja wina bezpornie "Nie neguje swojej winy" a kombinujesz
    jak się wymigać ;)
    Pozatym zawszse mogą zrobić sprostowanie oczywistego błedu pisarskiego i po
    sprawie. Oni swój błąd naprawią a Ty ?

  • 3. Data: 2006-09-04 12:41:40
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 04-09-2006 o 14:33:15 zmarekz <l...@w...pl> napisał(a):

    > Twierdzisz ?e twoja wina bezpornie "Nie neguje swojej winy" a kombinujesz
    > jak si? wymigaae ;)

    Ale poki co nie moze zanegowac, ze danego dnia stanie na tym miejscu :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-04 12:58:03
    Od: " eluaela" <e...@N...gazeta.pl>

    oczywiscie ze sie chce wymigac, nie moze byc tak ze oni sobie date
    poprawia,kazde wezwanie musi spelniac wymogi formalne np wezwanie w KPA
    wywoluje skutki prawne tylko jezeli dodtarlo w odpowiedniej formie i tresci ,
    nie wiem jaki przepis reguluje wezwania strazy miejskiej ale per analogiam
    chyba powinno byc podobnie
    jak mam placic za dzien 4.10 ?? chyba ze maja fotke , ale chodzi mi o blad
    formalny ,czy takie wezwanie jest wazne??? oni moga dac mi nagane
    ,niekoniecznie grzywne ,moze prosic o upomnienie??

  • 5. Data: 2006-09-04 14:03:39
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    eluaela wrote:
> [...]
    > nie wiem jaki przepis reguluje wezwania strazy miejskiej ale per analogiam

    Mądrala.
    Stałeś na miejscu dla niepełnosprawnych czy nie?
    Jak stałeś to przestań się mądrzyć i idź zapłać to co powinieneś.

  • 6. Data: 2006-09-04 14:12:27
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 04-09-2006 o 16:03:39 witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    napisał(a):

    > Mądrala.
    > _Stałeś_ na miejscu dla niepełnosprawnych czy nie?
    > Jak _stałeś_ to przestań się mądrzyć i idź zapłać to co _powinieneś_.

    Nawet Giertych byl przeciwko zmianie plci :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 7. Data: 2006-09-04 15:58:10
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Nawet Giertych byl przeciwko zmianie plci :P

    Co niektórych powinno się kastrować.

  • 8. Data: 2006-09-04 16:03:50
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Co niektórych powinno się kastrować.

    Nie trzeba. Duce i mlony same wymieraja :-)

    duca - 1) nadmiernie wysoka osoba, najczęściej kobieta; 2) wysoki,
    pozbawiony architektonicznych ozdób, brzydki budynek; 1) 'Takiej ducy jak
    Anka nie będzie łatwo znaleźć chłopaka'; 2) 'Jak on mógł wybudować sobie
    taką ducę?'.

    mlon - osoba wysoka, zwalista, a jednocześnie gburowata, nieprzyjemna w
    odbiorze, najczęściej mężczyzna; 'Jak można zadawać się z takim mlonem!'.

    (za Slownikiem gwary skrzyszewskiej Krzysztofa Czubaszka)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-09-04 21:40:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " eluaela" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    A co Ci da stwierdzenie nieważności tego wezwania?

  • 10. Data: 2006-09-04 21:50:16
    Od: " eluaela" <e...@N...gazeta.pl>

    dostalam tylko upomnienie ,pyznali ze funkcjonariusz sie pomylil