  • 1. Data: 2006-09-04 11:20:50
    Temat: notariusz USA
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! Obecnie przebywam w USA, a potrzebuje "notarialnego pelnomocnictwa" dla
    osoby przebywajacej w Polsce. Chodzi o zapisanie mnie na studia, gdyz nie
    moge sie teraz osobiscie wpisac. Czy wystarczy, ze pojde do obojetnie
    jakiego notariusza tutaj i on potwierdzi zgodnosc podpisu, czy potrzebne
    jest jeszcze "Apostille"?

  • 2. Data: 2006-09-04 14:01:09
    Temat: Re: notariusz USA
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
> [...]
    > moge sie teraz osobiscie wpisac. Czy wystarczy, ze pojde do obojetnie
    > jakiego notariusza tutaj i on potwierdzi zgodnosc podpisu, czy potrzebne

    Złożenie dokumentów o przyjęcie na studia?
    Zadzwoń na uczelnię i się zapytaj.
    Zadzwoń w dwa miejsca najlepiej.
    Pierwsze to komisja rekrutacyjna, bo to oni sprawują władzę nad
    rekrutacją, drugiej to dziekanat i najlepiej osoba, która dokumenty
    przyjmuje. To drugie po to, żeby nie udowadniać, że się jest wielbłądem.

  • 3. Data: 2006-09-04 15:08:35
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message

    > Złożenie dokumentów o przyjęcie na studia?

    To juz nie chodzi o zlozenie dokumentow, tylko o zlozenie podpisu
    ostatecznie potwierdzajacego zapisanie na UJ.

  • 4. Data: 2006-09-04 15:15:31
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
    > "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message
    >
    > To juz nie chodzi o zlozenie dokumentow, tylko o zlozenie podpisu
    > ostatecznie potwierdzajacego zapisanie na UJ.

    Jak wyżej.
    Kolega może się podpisać (swoim podpisem!) z towjego upoważnienia.
    Jak dokument zaakceptuje uczelnia zależy do uczelni.
    Dowiedz się tam, czy musisz biegać za apositlle, czy nie.
    Na pewno dokument z apostille zostanie zaakceptowany, bo nie mają innego
    wyboru.

  • 5. Data: 2006-09-04 15:25:57
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

> [...]
    > Dowiedz się tam, czy musisz biegać za apositlle, czy nie.
    > Na pewno dokument z apostille zostanie zaakceptowany, bo nie mają innego

    Po apostille musialbym jechac po kolo 40mil w jedna strone wiec mi sie to
    nie usmiecha narazie szczegolnie ze nie mam czasu. Nie wiem tez ile by to
    potrwalo bo mam czas do piatku - i tak bede to musial wyslac do polski
    faxem.

  • 6. Data: 2006-09-04 16:23:17
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
    > "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message

    > Po apostille musialbym jechac po kolo 40mil w jedna strone wiec mi sie to
    > nie usmiecha narazie szczegolnie ze nie mam czasu.

    to przecież pół godzinki. Nie żartuj. Już rozumiem żeby ci się nie
    chciało jakbyś musiał samolotem lecieć.

    > Nie wiem tez ile by to
    > potrwalo bo mam czas do piatku - i tak bede to musial wyslac do polski
    > faxem.

    Dumaj dalej, może ci się czas zatrzyma. Uczelnie w Polsce dzisiaj nie
    miały wolnego. Było dzwonić, a nie siedzieć. W sumie za rok też będzie
    rekrutacja.

  • 7. Data: 2006-09-04 20:34:06
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    > Dumaj dalej, może ci się czas zatrzyma. Uczelnie w Polsce dzisiaj nie
    > miały wolnego. Było dzwonić, a nie siedzieć. W sumie za rok też będzie
    > rekrutacja.

    Hyh, juz jestem zapisany na inny kierunek tylko na UW. Chce zrezygnowac z UW
    i isc na UJ, wiec przyszloroczna rekrutacja malo mnie interesuje:)

  • 8. Data: 2006-09-04 20:46:12
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
    > "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message
    >
    > Hyh, juz jestem zapisany na inny kierunek tylko na UW. Chce zrezygnowac z UW
    > i isc na UJ, wiec przyszloroczna rekrutacja malo mnie interesuje:)

    Szczecze mówiąć UJ to zwisa, czy ty u nich będziesz czy nie.
    Więc jak się nie zaczniesz sprawą interesować na poważnie na UJ, to po
    prostu nic nie załatwisz.
    Nie wiem, czego oczekujesz tutaj na grupie, że ktoś zadzwoni za ciebie
    do UJ zapyta się i odpisze ci na grupe?
    Moim zdaniem to i tak już trochę późno, bo na podstawie faksu to ty
    możesz niewiele zdziałać.