  • 1. Data: 2013-01-21 08:05:37
    Temat: wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    witam. mam pytanka dwa.
    spodziewam sie w najblizszym nieokreslonym raczej czasie iz bede wezwany
    do sadu jako swiadek w sprawie wykroczenia .

    jako ze co roku na wiosne/lato wyjezdzam z kraju na 3 miesiace to mam
    watpliwosc.

    1. co jesli dostane wezwanie kilka dni przed wyjazdem - nie moge
    przelozyc wyjazdu (samolot, wizy itd)

    2. co w przypadku gdy juz wyjazde i wezwanie przyjdzie i: a) nie odbiore
    b)odbierze ktos z rodziny i mnie poinformuje

    3. czy jest jakas mozliwosc dowiedzenia sie na kiedy zostal wyznaczony
    termin rozprawy ? dodam ze sprawa jest z sierpnia zeszlego roku. gdybym
    np dzisiaj wiedzial ze rozprawa jest powiedzmy 15 lipca to moglbym
    wyjechac albo w kwietniu albo po dzien po rozprawie a tak to nic nie
    wiem i jest to bez sensu. (termin wyjazdu mam w zasadzie dowolny ale raz
    ustalony jest niezmienialny)

    Generalnie chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby nie narazic sie na
    szykany ze strony wymiaru sprawiedliwosci. czy po prostu poinformowac
    sad w przypadku 1 i 2 ze wyjezdzam i nie stawie sie? jest w ogole taka
    mozliwosc ?

  • 2. Data: 2013-01-21 08:12:34
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-21 08:05, chwdp pisze:

    Po pierwsze, to zmień "nick". Jest tutaj życzliwy facet, który często
    udziela rzeczowych rad, a jest gliniarzem. Więc go nie drażnij, bo po co
    sobie robić wroga?

> [...]
    > szykany ze strony wymiaru sprawiedliwosci. czy po prostu poinformowac
    > sad w przypadku 1 i 2 ze wyjezdzam i nie stawie sie? jest w ogole taka

    Zadzwoń do sekretariatu odpowiedniego wydziału sądu i tam dowiesz się
    kiedy się dowiesz, a i o procedurach też Ci powiedzą. I nie zaczynaj od
    "chuj w dupę", to może spotkasz się z życzliwością.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 3. Data: 2013-01-21 13:07:57
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-21 08:12, Maruda pisze:
    > [...]

    dziekuje, Twoja pomoc okazala sie nieoceniona.

  • 4. Data: 2013-01-21 15:14:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 08:05:37 UTC+1 użytkownik chwdp napisał:
    > Generalnie chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby nie narazic sie na
    >
    > szykany ze strony wymiaru sprawiedliwosci.

    Zacząć od zmiany "gówniarskiego" nicku

  • 5. Data: 2013-01-21 17:40:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-21 08:12, Maruda pisze:
    > Po pierwsze, to zmień "nick". Jest tutaj życzliwy facet, który często
    > udziela rzeczowych rad, a jest gliniarzem. Więc go nie drażnij, bo po co
    > sobie robić wroga?
    Może on jednak z grupy miłośników, którzy chcą wstąpić do policji ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2013-01-21 18:15:33
    Od: chcwd <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-21 15:14, Kris pisze:

    > Zacząć od zmiany "gówniarskiego" nicku

    nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
    a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

  • 7. Data: 2013-01-21 20:09:53
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-21 18:15, chcwd pisze:

    > nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
    > a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

    No - to jest inna rozmowa.
    :)
    Bardzo Cię proszę:
    WYPIERDALAJ.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-01-21 20:46:34
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-01-21 20:09, maruda pisze:
    > No - to jest inna rozmowa.
    > :)
    > Bardzo Cię proszę:
    > WYPIERDALAJ.
    A teraz pytanie:
    Jaki byłby profil psychologiczny wątko-twórcy :)

  • 9. Data: 2013-01-22 00:17:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 21 stycznia 2013 (18:15:33) napisano:

    > nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
    > a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

    Po takim tekście nie odpowiedziałbym z czystej złośliwości.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 10. Data: 2013-01-22 07:54:34
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-22 00:17, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 21 stycznia 2013 (18:15:33) napisano:

    > Po takim tekście nie odpowiedziałbym z czystej złośliwości.

    to znaczy ze jestes prawdziwym polakiem.