  • 1. Data: 2013-01-21 06:36:29
    Temat: PIT-4 ???
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W grudniu pewna osoba wykonała dla mnie pracę na umowęo dzieło.

    Jak rozumiem, do dziś musze wpłacić podatek i wypełnić deklarację PIT-4.

    W któą rubrykę wpisac wartośc podatku?
    Czy poza podatkiem, muszę wypełnić jeszcze jakieś dane (poza moimi,
    identyfikacyjnymi, oczywiście :)
    Czy PIT-4 tak jak VAT-7 mogę wysłąć przez e-Deklaracje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 2. Data: 2013-01-21 09:25:56
    Temat: Re: PIT-4 ???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-21 06:36, Budzik pisze:
> [...]
    > identyfikacyjnymi, oczywiście :)
    > Czy PIT-4 tak jak VAT-7 mogę wysłąć przez e-Deklaracje?

    Do końca stycznia PIT-4R do Twojego US, do końca lutego PIT-11 do US
    "pracownika" oraz do samego pracownika.

    --
    Liwiusz