  • 1. Data: 2013-01-20 15:42:50
    Temat: Skarga do rzecznika odpowiedzialności zawodowej
    Od: Sauventreen <S...@h...com>

    Witam,

    Muszę napisać (po spotkaniu z rzecznikiem) skargę do tegoż na kierownika
    budowy. W związku z tym mam pytanie, czy są jakieś formalne
    ogranioczenia/wymogi takiej skargi? Jak się do tego zabrać?
    Czy mam powoływać się na prawo budowlane, któego nie znam, czy opisać po
    prostu zaistniałe fakty???

    Sauventreen

  • 2. Data: 2013-01-22 11:58:50
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Sauventreen" <S...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogranioczenia/wymogi takiej skargi? Jak się do tego zabrać?
    > Czy mam powoływać się na prawo budowlane, któego nie znam, czy opisać po

    Idź jeszcze raz z tymi pytaniami i zapamiętaj co odpowiedział.

  • 3. Data: 2013-01-24 01:20:48
    Od: Sauventreen <S...@h...com>

    Pewien osobnik zwany *t-1* wydusił(a) z siebie:

    > Idź jeszcze raz z tymi pytaniami i zapamiętaj co odpowiedział.

    Ja pamietam, co powiedzial. Ale gwoli scislosci chcialem sie upewnic na
    grupie poswieconej prawu.
    Anyway dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.
    Sauventreen