  • 1. Data: 2013-01-19 11:38:57
    Temat: Grzywna - a zatarcie
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Pisałem o sprawie młodzieńca z mojej rodziny - przyznał się na policji (art
    190 kk). Prokurator zaproponował grzywnę 1000 zł. Młody się zgodził.

    Czy po zapłaceniu grzywny (pewno poprosi o 4 raty jako że to niezbyt majętny
    student) karalność się zatrze, czy trzeba czekać.

  • 2. Data: 2013-01-19 14:30:26
    Temat: Re: Grzywna - a zatarcie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2013 11:38, CPL pisze:
> [...]
    >
    > Czy po zapłaceniu grzywny (pewno poprosi o 4 raty jako że to niezbyt
    > majętny student) karalność się zatrze, czy trzeba czekać.

    Automatycznie 5 lat po zapłaceniu lub 3 lata na wniosek.

    Szybciej by się zatarło jakby dostał odsiadkę w zawiasach np. na rok -
    wtedy pół roku po końcu okresu próby.